Mitä tuli isona tytöstä, joka oli yläasteella luokkasi pahin kovis?
Kommentit (55)
Lesbo
Mutta mun avovaimostakin tuli lesbo, vaikka se oli luokan kiltein ja hiljaisin. Whuut?!
Minun mielestäni tekee siten arvostettavaa työtä. Itse olin se luokan pahin nynny, ja minusta tuli tutkija.
Oli sitä ennen Tarjoustalossa eli kaiketi saanut ylennyksen ku nykyään vaikuttaa hopparissa.
jolle maistuu alkoholi liiankin kanssa ja jolla on salarakas tyttöystävä.
Näin hänet viimeksi vuosia sitten eräässä yökerhossa. Hänen äänensä oli kuin Piitu Uskilla, ehkä pahempikin. Vaikka hän tosiaan oli vasta vähän päälle parikymppinen.
Olin just vessassa ja kuulin hänen puhuvan. Luulin että oli joku vanha juoppo nainen. Mutta sitten tulin kopista ja näin hänet ja tosiaan vähän säikähdin.
Viisi vuotta sitten hänellä oli tavallinen nuoren tytön ääni. Näköjään geeneissä kun hänen äidillään on samanlainen viskiääni.
Enkä minäkään paha. Hieman vain sosiaalinen ja äänekäs :)
Lakimies tuli.
Enkä minäkään paha. Hieman vain sosiaalinen ja äänekäs :)
Lakimies tuli.
Pysyi tyhmänä ja seuraa nykyään isänsä jalanjälkiä hämäräperäisenä huonekalukauppiaana Seinäjoella. Kävi kuulemma kauppaopistoa yläasteen jälkeen, eikä sielläkään ollut luokan... terävin partaveitsi.
Hänestä tuli ihan tavallinen perheenäiti, joka pitää leivontablogia. Tavallaan hän edustaa sitä kaikkea keskiluokkaisuutta mitä silloin nuorempana halveksi. :)
Saatanpa muuten tietää tuon NHL-kiekkoilijan vaimon. Ei tosin ollut minun luokallani.
näyttää olevan yh nykyään,mutta on kaunis ja hyvin treenattu,tatuointeja useampi.
Yksi lapsi,joka näyttää olevan tärkeä,mutta päiväkotiin meni 10kk kun äiti palasi töihin (jonkin vaateputiikin myyjä).
Toisilta luokilta muistan mm. kotiäiti, syrjäytynyt narkkari, parturi-kampaaja, tradenomi.
kun viimeksi näin, siitä on muutama vuosi aikaa.