Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tuli isona ala-asteen luokkasi vilkkaimmasta pojasta?

Vierailija
17.03.2010 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen kirjoitti 6 laudaturia ja on nykyään biokemisti, kahden lapsen isä. Toinen kuoli viinaan ja huumeisiin jo muutama vuosi sitten.

Vierailija
22/26 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköjään joko todella menestyneitä tai ihan rappiollisia :). Ei taviksia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakaan ei ole aavistustakaan mitä niistä villeistä pojista tuli. Kaikista villein siirrettiin 3. luokalla jonnekin. En tiedä minne, mutta ainakin puhuttiin että tarkkikselle. Tämän jälkeen ei hänestä ole minulla mitään havaintoa. Ties vaikka olisivat vain muuten muuttaneet muualle silloin kolmannella.

Pari muuta villiä poikaakin oli, mutta en tiedä heidän elämästään mitään 9. lk jälkeen. Eivät ainakaan tulleet samaan lukioon kuin minä. Ihan elossa kylläkin ovat kun joskus heitä näkee entisellä kotiseudullani vanhempieni luona kyläillessä kun ovat samaan aikaan vanhempiensa luona (esim. jouluna).

Vierailija
24/26 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla hepatiitti.

Vierailija
25/26 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä villejä on aika paljon. Yksi on vissiin ravintolassa tarjoilija, yksi kansainvälisissä tehtävissä (konsulaatissa), eräs kansainvälisen yrityksen edustaja ja yksi kuulemma narkkari. Kaikkea siis löytyy useammalta luokalta.

Veljeni oli aikoinaan luokkansa villein. Nyt hän on elokuva-alalla. Mieheni oli luokkansa levottomin ja on nykyään yrittäjä.

Mietin mitäköhän pojastani mahtaa tulla, sillä hänellä on murkkuja pöksyissä. Mutta ihana ja kiva poika muuten.

Vierailija
26/26 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valita kumpi niistä kusipäistä oli enemmän villi kuin toinen. No, toinen on fyssanope ja toinen alaraajahalvaanuneena pompottelee vissiin koripalloa.