Koska virpojat tulee ja mikä paras herkku heille?
Kommentit (28)
ajatuksena jepp ihan ok.. mutta onpa kurja sille allerkikolle joka saa sen omena joka vie pojan/tytön sairaalaan... Mitä jos vaan pysyi sitten niissä munissa. niin ei tule muksuille pahamieli.
joutuu sairaalaan sen munan takia? Eli varaa jotain suklaista ja sitten jotain karkkia, jossa ei ole "mitään" eli esim Ässämix sopii useimmille allergikoille.
tai jos kulkevatkin, niin varmaan itse tietävät mitä voi syödä ja mitä ei.
ajatuksena jepp ihan ok.. mutta onpa kurja sille allerkikolle joka saa sen omena joka vie pojan/tytön sairaalaan... Mitä jos vaan pysyi sitten niissä munissa. niin ei tule muksuille pahamieli.
joutuu sairaalaan sen munan takia? Eli varaa jotain suklaista ja sitten jotain karkkia, jossa ei ole "mitään" eli esim Ässämix sopii useimmille allergikoille.
tai jos kulkevatkin, niin varmaan itse tietävät mitä voi syödä ja mitä ei.
Mutta ei ole kiva jos joka ovelta saa itselle sopimatonta herkkua. Siski itse pidän suklaan lisäksi aina vaihtoehdon joka sopii mahdollisimman monelle.
Onneksi en itse virvo :D
hehehe, aivan parasta! Tässä jää kyöpelivuoren asukit kakkoseksi kun seuraa av -mammojen keskustelua!
mies voi tulla virpomaan joka päivä. No mietippä mikä voisi olla hänelle herkkua!?
mies voi tulla virpomaan joka päivä. No mietippä mikä voisi olla hänelle herkkua!?
oven taa virpomaan.
Munat on varattu ihan lapsille vaan.
En ymmärrä miksi tai miten vanhemmat uskaltaa antaa lapsiensa juoksennella virpomassa ventovieraiden ovilla... Tutut ja sukulaiset on ihan o.k. mutta ventovieraat...
hedelmiä ei kai kannata antaa, ettei saa ompusta päähän :)
rahaa en ole antanut, toiset antaa
monenlaista hauskaa pääsiäiskarkkia. Mä olen ostanut tutuille virpojille pääsiäismunat, ja muille sitten noita Lidlin pääsiäiskarkkeja, lakritsipatukoita, Kinder maxi-patukoita tai suklaapatukoita.
varata jotain MUUTA kuin suklaata. Joka ovella tulee suklaasitä ja suklaatätä. Vaikkapa Kettukarkkeja meiltä tai jotain muuta kääreellisiä hedelmäkarkkeja.
70-LUVULLA NIITÄ LAPSENA SYÖTIIN. SAAKO NIITÄ VIELÄ JOSTAIN?
JA STREPSILS "KARKKEJA" NAAPURIN TÄTI ANTOI
TAI ISOMUMMO ANTOI SOKERIPALAN JOSSA OLI ANISTIPPOJA TAI VALKOISIA ISOJA KURKKUPASTILLEJA
JOO, HEI JOSPA ANNAN KURKKUPASTILLEJA? :D
Liian vähän niitä syövät kuitenkin. Jos on omena tai banaani , annan sen.
Vääräuskoiset sitten kiertelöö palamusunnuntaina.
ev