Haluaisitko seksiä nuoremman/vanhemman miehen kanssa?
Vai onko iällä mitään väliä?
Milloin mies on parhaimmillaan? Entä sinä?
Kommentit (17)
Vanhempi ei oo niin nopea vaan jaksaa viritellä minuakin. Nuoremmat ajattelevat yleensä vain omaa nautintoaan.
Olen itse 40+ ja mies on 10v vanhempi.
Ja haluaisin kokeilla aikuista miestä eli siinä 35-40v.
Oma mies 30v.
nuorempaa kylläkin.. ikää mulla 46v.
Itse oon 38v ja haluan vanhempaa miestä. En halua niitä nuoria, joille riittää reikä kuin reikä, ja jotka eivät ajattele minua ollenkaan.
Nuorempaa sen sijaan haluaisin kyllä, ne on jotenkin niin innokkaita ja sileitä ja somia.
Itse 37v.
Mutta jos pitää valita niin sitten vanhempi mieluummin kuin nuorempi. Olen 32 v
aivan upeita sängyssä. Ei sellaista seksiä saa nuorilta lainkaan...
t: nainen 35v.
Mä en vois kuvitellakaan että ottaisin jonkun parikymppisen sänkyyni tai vastaavasti viiskymppisen äijän, hyi olkoon!
Ikää mulla on 34-vuotta.
mikä nyt on vanhempi. Ei 35-40v miehillä paljoa eroa ole. Mutta vanhempi...ei kiitos.
Nuorta pitää olla, siksi aviomieskin on 5v nuorempi. Eli saan nuorta vaikka päivittän;D
Minua ei kiinnosta suurin osa miehisstä muutenkaan. Ne, jotka ovat kiinnostaneet ovat olleen max 10 vuotta ikäeroa, molempiin suuntiin. No, joku charmantisti vanheneva filmitähti ehkä olisi voinut mennä, mutta eivätpä ole tulleet pyytelemään ;)
ihan kohta 50 v täyttävältä mieheltä. Aivan taivaallista. Hyvänä kakkosena tulee itseäni 5 v vanhempi mies.
sattuman kautta seikkailin sänkyyn charmantin viisikymppisen kanssa. Upeaa seksiä, parasta ikinä. Ei voi verrata kehenkään muuhun.
enkä niin tiedä siitä halusta, vaan heräsinpähän kuitenkin eilenaamulla 20v. inttipojan vierestä.
Täytyy mainita, että aika äkkinäisiä nuoret vähän ovat, tämä ainakin. Mutta tehty mikä tehty..vähän noloa kun oli hyvä tuttu..
Mies yli nelikymppinen, 8 vuotta minua vanhempi, upeaa seksiä, ja kyllä, haluan lisää saman miehen kanssa. Siinä 35 vuoden hujakoilla miehet alkavat todella tajuta että naisen nautinto on myös heidän nautintonsa ja etunsa, joten vanhempi mies mulle, kiitos. Nuoremmat ovat innokkaita mutta hätäisiä.
en kylläkään ikäloppujen kaa ja nykyään ottaisin mieluusti vähän nuoremmalta viriililtä nuorelta mieheltä kyydit :)