Punttisalitreenauksesta tietävät: onko tarpeeksi tehokasta jos tekee
1 x 17 toistoa kutakin laitetta? Siis tosiaan vain yhden kerran. Paino nousee laitteissa aina yhden kilon kunnes saavutetaan maksimi paino. Ohjaaja sanoi, ettei ole mitään hyötyä jos tekee kaksi kierrosta. Voiko pitää paikkaansa. Olen käynyt nyt 4 kuukautta ilman mainittavia tuloksia, aluksi tehtiin kyllä 1 X 22 sarjoja. Ehkä käsilihakset on kasvaneet, mutta ei laihtumista tms.
Kommentit (44)
Itse teen 4x viikossa koko kropan.
...
Sen lisäksi päivittäinen 4h lajitreeni.
...
Mahdollisesti kevyitä venyttelyjä ja illalla vasta 2h pitkät venytykset.
Ja sitten tehouni syvähengityksellä 2x4h - eikö?
...
...
Mahdollisesti kevyitä venyttelyjä ja illalla vasta 2h pitkät venytykset.Ja sitten tehouni syvähengityksellä 2x4h - eikö?
Olen ennenkin kertonut taala kovista treeneista joita olen noudattanut jo pitkaan. Punttisali tukee hyvin urheilua. Tavallinen pulliainen ei ehka selviydy noin raskaasta ohjelmasta mutta minun pitaa, silla se on tyota. Kovaa tyota.
Isani opitti minulle kamppailulajeja jo 3 vuotiaasta asti ja punttisali on kuulunut elamaani jo 22 vuotta.
T:N41
...
...
Mahdollisesti kevyitä venyttelyjä ja illalla vasta 2h pitkät venytykset.Ja sitten tehouni syvähengityksellä 2x4h - eikö?
Olen ennenkin kertonut taala kovista treeneista joita olen noudattanut jo pitkaan. Punttisali tukee hyvin urheilua. Tavallinen pulliainen ei ehka selviydy noin raskaasta ohjelmasta mutta minun pitaa, silla se on tyota. Kovaa tyota.
Isani opitti minulle kamppailulajeja jo 3 vuotiaasta asti ja punttisali on kuulunut elamaani jo 22 vuotta.T:N41
...
...
Isani opitti minulle kamppailulajeja jo 3 vuotiaasta asti ja punttisali on kuulunut elamaani jo 22 vuotta.T:N41
ap:lle treeniohjeita vaan kerrot omasta treenaamisestasi, vaikka se ei ketään auta?
...
...
Isani oli aina kilpailua vastaan vaikka sitakin on kokeiltu.
...
...
Isani oli aina kilpailua vastaan vaikka sitakin on kokeiltu.
ja työn? Vai oletko vain kotona ja treenaat? Muutenhan tuo ei ole mahdollista.
Ilmeisesti siela suomessa eletaan vielakin tee-se-itse aikakautta.
Kannattaisi maksaa ohjaajille hyvasta harjoituksesta. Ei ihme etta siela ei urheilulla lya leiville. eheheh
Mita jarkea ap on tuollaisesta ohjelmasta. Maksa siita sita varten on olemassa koulutettua vakea.
Mina itse en ole halpa opettaja. Se maksaa.
Kannattaisi maksaa ohjaajille hyvasta harjoituksesta. Ei ihme etta siela ei urheilulla lya leiville. ehehehMita jarkea ap on tuollaisesta ohjelmasta. Maksa siita sita varten on olemassa koulutettua vakea.
nimimerkillä samansuuntaisia huuhaa-juttuja omasta treenauksesta..
Kannattaisi maksaa ohjaajille hyvasta harjoituksesta. Ei ihme etta siela ei urheilulla lya leiville. ehehehMita jarkea ap on tuollaisesta ohjelmasta. Maksa siita sita varten on olemassa koulutettua vakea.
Ai on huuhaata ehdottaa ap:ta maksamaan treenistaan vahan enemman ja saamaan niita haluttuja tuloksia?
T: N41
Ai on huuhaata ehdottaa ap:ta maksamaan treenistaan vahan enemman ja saamaan niita haluttuja tuloksia?T: N41
pitaa vetaa kurssi junioreille, he tulevat ennen koulua harjoittelemaan salilleni.
Sitten kayn punttisalilla 1h ,ja myohemmin omat treenit omalla salillani. Tulen ehka tanne myohemmin katsomaan millainen fiilis?
Kerron vahan harjoituksistani ja myos siita psyykkisesta puolesta, sehan teita kiinnostaa?
pitaa vetaa kurssi junioreille, he tulevat ennen koulua harjoittelemaan salilleni.
Sitten kayn punttisalilla 1h ,ja myohemmin omat treenit omalla salillani. Tulen ehka tanne myohemmin katsomaan millainen fiilis?
Kerron vahan harjoituksistani ja myos siita psyykkisesta puolesta, sehan teita kiinnostaa?T:N41
aloittelija tee sinun treeniohjelmallasi mitään, sen verran kai ymmärrät?
Vuosia sitten kirjoitteli blogiinsa ja olihan se linkkikin täälä jossain keskusteluissa..
Australiassa asui, edesmennyt isänsä arvostettu mestari itämaisessa lajissa. Siitä on täälä jossain se keskusteluketjukin.
Oli ihan näyttäviä kuvia hänestä. mm clippi jossa väistelee miekkaa silmät sidottuna. Myös taistelu pätkä, jossa ottaa matsia 100 oppilasta vastaan yms..
Kyllä se pitäisi löytyä jostain?
Hänellä on lapsiakin jos oikein muistan.
Vuosia sitten kirjoitteli blogiinsa ja olihan se linkkikin täälä jossain keskusteluissa..
Australiassa asui, edesmennyt isänsä arvostettu mestari itämaisessa lajissa. Siitä on täälä jossain se keskusteluketjukin.Oli ihan näyttäviä kuvia hänestä. mm clippi jossa väistelee miekkaa silmät sidottuna. Myös taistelu pätkä, jossa ottaa matsia 100 oppilasta vastaan yms..
niin miksi ei anna vinkkejä vaan leijuu omalla taustallaan? Ihme pätemistä ilman mitään sisältöä
Australiassa asui, edesmennyt isänsä arvostettu mestari itämaisessa lajissa. Siitä on täälä jossain se keskusteluketjukin.Oli ihan näyttäviä kuvia hänestä. mm clippi jossa väistelee miekkaa silmät sidottuna. Myös taistelu pätkä, jossa ottaa matsia 100 oppilasta vastaan yms..
10 miestä siinä oli. Kyseinen tili on suljettu youtubesta äskettäin.
Hän ei ole kertonut mitä haluaa saavuttaa tuolla ohjelmalla. Mitä hän on sanonut ohjaajalle, kun on saanut tuollaiset ohjeet?
Normaali punttarisarjahan on 3 x 8-10, jos haluaa lihaskestävyyttä niin 5x 20-50 sarjoja.
Parhaiten massa kasvaa 3x 5 sarjalla.
Paino valitaan niin että kykenee pitämään ryhdin vaivatta suorana ja tekemään liikkeen hitaasti ja nopeasti tasapainoa horjauttamatta. Myös hengityksen tulisi kulkea luonnollisesti. Mitään väkinäistä pullistelua tai ähkimistä ei tulisi olla painoja nostellessa, muuten on vaarana peräpukamat.
ideaan, että tehdään vain yksi kierros laitteita ja aikaa kuluu lämmiytksineen ja veynytksineen puoli tuntia. Kaikki siis tekevät sen 1 x 22 ja myöhemmin 1 x 17. Mutta nyt siis mietin onko tehokasta ja ilmeisesti ei, kiitos vastauksista! ap
ideaan, että tehdään vain yksi kierros laitteita ja aikaa kuluu lämmiytksineen ja veynytksineen puoli tuntia. Kaikki siis tekevät sen 1 x 22 ja myöhemmin 1 x 17. Mutta nyt siis mietin onko tehokasta ja ilmeisesti ei, kiitos vastauksista! ap
ei tavallinen punttitreeni?