Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausoireista,

Vierailija
17.03.2010 |

kertokaas onko muilla näin. Mulla viikkoja vasta 6+4. Ja oireita on ollu lievää pahoinvointia iltaisin jopa yöllä kun nousen vessaan. Samoin aamupäivisin ja aamuisin olen pari kertaa vähän yökkäillyt esim.kahvin hajua.(sori tarkka kuvaus:))

Tänään ei sit yllättäen mitään ton tyylistä. Kokeilin jopa kahvia juoda ja se meni alas! Nyt ihmettelen että mitä ihmettä.. Onko tämä vauvan alku lopettanut kehityksensä vai mitä tämä vois olla? Onko kokemuksia?

Muuten on tänään ollu ihan ok olo,yhen kerran tuli ihan ku salama kirkkaalta taivaalta "melkein oksennus",mut ei mitään sellaita ennakko-oloa mihin olen edellisissä raskauksissakin tottunut. Ei siis ole sitä tasaista kokopäivä ällötystä. Ainakaan just nyt.

Tulipahan sepustus mut mä oon vähän negatiivisella fiiliksellä nyt vaikka olishan se mahtava säästyä siltä megapahoinvoinnilta,meinaan että on siitäki kokemuksta:)

Laittakaas omia kokemuksia asiasta kehiin,kiitos!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellään oo mitään kommenttia?

Vierailija
2/2 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vissiin nyt vko 7 (kierto epäsäännöllinen, siksi vaikea sanoa) eikä ole ollut ku eilen illalla vähä äklö olo, kun menin liian nopeasti iltapalan jälkeen pötkölleen.

Ekassa raskaudessa oli 2 krt etova olo ja se siitä, lopussa oli sit närästystä. Ja sitä aiheutti banaani (voiko neutrimpaa ruokaa ees olla...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän