Naapuri ei tervehdi rapussa, ei vastaa tervedykseen siis
vaikka katsoo kyllä kohti mutta ei vastaa.. on sellainen viisikymppinen nainen.
Kommentit (32)
Olisikohan mielenterveyden kanssa ongelmia.
...löytyy joka lähtöön. Itsellä oli edellisessä talossa oman ikäinen 20-25v, joka osasi tuijottaa, mutta ei sanonut mitään tai mutisi vain. :)
Meillä on talossa peräti kolme (ai sorry, kaksi, yksi eläkeläinen muuttikin jo pois), toinen nelikymppinen mies (morjenstaa mua, muttei kaikkia naapureita), toinen 30+nainen ja äiti-ihminen.
tälle naapurille tai sitten on henkisesti jälkeenjäänyt. Jätä omaan arvoonsa, tällaisia ihmisiä on Suomi pullollaan.
Ryhdyin aina vain herttaisemmaksi ja pari kuukautta meni, kunnes naapuri ei enää kehdannut olla tervehtimättä.
Mitä korkeammaksi oma vitutuskynnykseni törpön naapurin suhteen kohosi, sitä herttaisemmaksi ryhdyin.
Ryhdyin aina vain herttaisemmaksi ja pari kuukautta meni, kunnes naapuri ei enää kehdannut olla tervehtimättä.
Mitä korkeammaksi oma vitutuskynnykseni törpön naapurin suhteen kohosi, sitä herttaisemmaksi ryhdyin.
Haet huomiota vaikka väkisin ihan vierailta ihmisiltä. Jokseenkin sairasta.
Tervehdys on sitten jokin epämääräinen murahdus, jota tuskin kuulee. Jokin vamma varmaan korvien välissä, että nielen sanat tai en saa vaan ääntä kuuluville.
Kai sitten olen jotenkin kehitysvammainen, vaikkei mitään sellaista diagnoosia olekaan.
Ihan itkettää, kun haluaisin tervehtiä iloisesti naapureita ja sitten saan kuuluville vain pihahduksen. Olen tosi pahoillani, että olen tällainen.
Ett mitä sitä nyt ventovieraita tervehtimään. Mutta minun diagnoosini on, että helevetin huonotapainen vain.
Nyökkääminen ja hymyily = tervehdys. :-)
Ett mitä sitä nyt ventovieraita tervehtimään. Mutta minun diagnoosini on, että helevetin huonotapainen vain.
jos tervehtii vain tuttujaan?
Mitä haittaa siitä sulle on?
Ryhdyin aina vain herttaisemmaksi ja pari kuukautta meni, kunnes naapuri ei enää kehdannut olla tervehtimättä. Mitä korkeammaksi oma vitutuskynnykseni törpön naapurin suhteen kohosi, sitä herttaisemmaksi ryhdyin.
Enkä todellakaan hakeakseni huomiota, vaan kouluttaakseni huonokäytöksisiä ihmisiä ja vittuillakseni ;-))
Ryhdyin aina vain herttaisemmaksi ja pari kuukautta meni, kunnes naapuri ei enää kehdannut olla tervehtimättä. Mitä korkeammaksi oma vitutuskynnykseni törpön naapurin suhteen kohosi, sitä herttaisemmaksi ryhdyin.
Enkä todellakaan hakeakseni huomiota, vaan kouluttaakseni huonokäytöksisiä ihmisiä ja vittuillakseni ;-))
Harrastat siis ihan riidan haastamista tahallasi.
Minusta tervehtimisen tarkoitus on ystävällisyyden osoitus. On tosi erikoista, että teet sitä vastaisessa tarkoituksessa.
11 tarkentaa sekavaa sepustustaan
Mä olen just sellainen. En tunnista ihmisiä ja häkellyn, jos joku tuntematon tervehtii. En ehdi sitten vastata tervehdykseen, kun tervehtijä jo jatkaa matkaa.
Mä olen just sellainen. En tunnista ihmisiä ja häkellyn, jos joku tuntematon tervehtii. En ehdi sitten vastata tervehdykseen, kun tervehtijä jo jatkaa matkaa.
Ajattelen, että se erehtyy henkilöstä, luulee mua joksikin toiseksi.
Harrastat siis ihan riidan haastamista tahallasi. Minusta tervehtimisen tarkoitus on ystävällisyyden osoitus. On tosi erikoista, että teet sitä vastaisessa tarkoituksessa.
tervehdyksestä, että mun motiivini on vittuilla? Oivoi, sun ei kannata ainakaan tervehtiä ketään, koska sen hymyn takana saattaakin olla vittuilu
Harrastat siis ihan riidan haastamista tahallasi. Minusta tervehtimisen tarkoitus on ystävällisyyden osoitus. On tosi erikoista, että teet sitä vastaisessa tarkoituksessa.
tervehdyksestä, että mun motiivini on vittuilla? Oivoi, sun ei kannata ainakaan tervehtiä ketään, koska sen hymyn takana saattaakin olla vittuilu.
asui sellainen n. 35-40-vuotias yksinelävä nainen.
Jotenkin oli tosi huvittavaa, kun aina kun hän tuli rapuissa mua vastaan, hän käänsi katseensa yläviistoon seinäänpäin ja meni ohi ikäänkuin ei olisi kuullutkaan tai nähnytkään minua. Mä kyllä tervehdin sitä siitä huolimatta aluksi jonkin aikaa, mutta sitten lopetin.
Huvittava akka se oli muutenkin. Asui tosiaan yksin, ja tuuletusparvekkeelle kantoi kuitenkin aina kerran viikossa ison kasan pehmoleluja tuulettumaan :D
Juu, meilläkin, hän vain tuijottaa muttei sano mitään :) n. 35-40 v nainen ja hänen avomies Yritin aikana aina sanoa päivää mutta....en minäkään enää hänelle sano, koska sivystys jäänyt omaamatta.
Kateellisia kun elämäni on paremmin kuin heillä.