Minun ajatusmaailmani taitaa poiketa palstan ajattelusta.
En koe sitä prässinä että kieltäytyy isovanhempien rahoista ja elää tavallista normaalia perhe-elämää. Minä pidän sitä aivan tavallisena, omien arvojen mukaisena elämänä.
Itse olen ollut yh, minulla on sairas lapsi ja yhdellä nuorella pahoja ongelmia mutta en pidä omaa elämäänikään minkäänlaisena prässinä vaan ihan tavallisena. Prässi tarkoittaa perustavanlaatuisten ongelmien läpi menemistä ja sitä että elämänkatsomus ja arvot ovat muuttuneet sen jälkeen.
Kommentit (2)
mutta mua ärsyttää tuollaiset yleistykset "palstan ajatusmaailmasta". Ei ole mitään yhtä ajatusmaailmaa, käsitätkö? Joissain ketjuissa äänekkäimmät toitottavat jotain totuutta, mutta ei se ole palstalaisten ainoa yhteinen totuus.
Tiedän, että itse kuulun tietyissä asioissa palstan vähemmistöön, mutten kuitenkaan ajattele olevani mitenkään ainutlaatuisesti tätä mieltä.
Täällä nimettömien ihmisten takana on aika paljon erilaisia naisia - ja miehiäkin - joilla on hyvin erilaiset elämäntilanteet, ajatusmaailmat, vakaumukset, näkemykset jne.
Eli täällä on erilaisia ihmisiä, joilla kaikilla omat ajatuksensa... Tokaksi, jos luet ajatuksella tuon ketjun johon viittaat, eikös siinä kaikki suurinpiirtein jaa tuon ajatuksesi?