Keravaa tuntevat: onko JAAKKOLA ihan kamala paikka?
uskaltaako siellä liikkua iltaisin? Palvelut, juopot, narkkarit? Onko mitään?
Kommentit (5)
Ei nyt mielestäni mikään pitkä matka?
Olen aina asunut melko lähellä asemaa, ja toi vaan mun mielestä on jotenkin hankalakulkuinen aseman suhteen.
Oletin, että tässä on kyseessä lapsiperhe?
tavallista työssäkäyvää väkeä siellä on käsittääkseni. Hyvä kävelymatka sekä asemalle että keskustan kauppoihin, lapsetkin kävelee kävelytietiä kilometrin ;-). Huonompi lienee moottoritien läheisyys noin äänien takia, ja sekin tietty riippuu onko mitään rakennuksia tms. välissä. Mutta keravalla asuvan on pakko tottua mm. lentoääniin, joten en tiedä haittaako tuo motari sen enempää.
mutta lapsiperheille ihan ok paikka. Olen muuttanut Keravalta n. 10 vuotta sitten ja käynyt ala-asteeni siinä punaisessa puukoulussa. Jaakkolasta on pikkuisen matkaa keskustaan, mutta ei mikään mahdoton yhtälö, kävelemällä pääsee. Julkisia ei keskustan suuntaan taida mennä. Keinukalliolle ja Ahjon purtsille lenkille pääsee aika näppärästi.
En sitä välttämättä suosittelisikaan. En siis minkään juoppojen/narkkareiden takia, vaan siksi, että on vähän hassusti "taskussa" ja kaikkialle joutuu menemään autolla. Lähin ruokakauppa taitaa olla Lidl? Terveyskeskus esim. on ihan toisella suunnalla ja asemallekin jonnin verran matkaa.