Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni luokkakaveri jätti yhden luokaltaan kutsumatta syntymäpäivilleen (12 oppilasta luokalla)

Vierailija
16.03.2010 |

Kyseessä on ihan mukava, tavallinen poika ja hän on myös synttärisankarin kanssa ihan hyvissä väleissä. Tietääkseni. Synttärisankari oli myös kutsutta em. pojan synttäreille, mutta hän ei päässyt niille.

Meillä on kutsutaan aina koko luokka, eikä ole jätetty yhtä tai kahta kutsumatta. Tietysti jokainen saa kutsua ketä haluaa, mutta ihmettelen käytäntöä, jossa jätetään yksi pois.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma lapseni joutui kerran tuohon tilanteeseen.oli ainut ketä ei kutsuttu...paha mielihän siitä oli...

Vierailija
22/29 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muut pyydettiin synttäreille paitsi meidän tyttöä. Olin tosi pahoillani asiasta. Nyt on koulussa ja luokkalaisten vanhemmat näyttää olevan tässä asiassa huomattavasti fiksumpaa porukkaa. Ja ei, kyseessä ei ole mikään kiusaajatyttö vaan hiljainen ja kiltti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kyllä vanhempien tehtävä huolehtia, että kutsut lähetetään fiksusti.

Olen opettajan ammatissani usein nähnyt, miten paha mieli tulee sille, joka ei kutsua saa. Siksi olen tehnytkin rajauksen: jos kouluajalla jaetaan synttärikutsuja, niin kutsutaan kaikki luokan tytöt/pojat.

Oma tyttäreni on ekalla ja hän jäi kerran ainoana luokkansa tyttönä eräiden synttärikutsujen ulkopuolella. Tytär oli kysynyt synttärisankarilta, miksei häntä kutsuttu. Vastaus: "Mun äiti ei tunne sun äitiä." Jep.

En ymmärrä äitejä, jotka siunaavat tällaiset kutsut, joista yksi lapsi jätetään pois.

Kun oma lapsi piti myöhemmin synttäreitään, hän kutsui paikalle myös tämän tytön, jonka äiti "ei tuntenut minua". Tämä tyttö oli todella huonokäytöksinen. Ei ollut omena kauas tippunut.

Muistakaa mammat, ettette siirrä omaa junttiuttanne lapsiinne. (Noh, tää kyseinen mamma on ilmeisesti muuttanut Unkarista Suomeen; ehkäpä sukulaiskansamme on vielä tönkömpää kuin me suomalaiset.)

Vierailija
24/29 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsumme kaikki lapset molemmilta luokilta. Ne ketkä eivät välit eivät tule ja toisille lapsille tämä saattaa olla ainut kutsu koko vuoden aikana.

Kutsut lähtee 50 lapselle.

Tyttöni jätettiin yhtenä vuotena ainoana tyttönä kutsumatta yksiin synttärijuhliin. Tämä selvisi, kun samana päivänä oli yhden pojan synttärit ja siellä ei ollut muita tyttöjä.

Syynä oli kateus.

Vierailija
25/29 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapsen kavereitahan ne on! Joten, mitäs väliä sillä on, siinähän sitä sitten näkee vanhempiakin kun tuovat ja hakevat:-)

t.5

Vierailija
26/29 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös unkarista suomeen muuttaneen mamman, joka on tosi tökerö ja niin on tyttärensäkin. Kielenkäyttö, töykeys ym. järkyttävää..

Kun oma lapsi piti myöhemmin synttäreitään, hän kutsui paikalle myös tämän tytön, jonka äiti "ei tuntenut minua". Tämä tyttö oli todella huonokäytöksinen. Ei ollut omena kauas tippunut.

Muistakaa mammat, ettette siirrä omaa junttiuttanne lapsiinne. (Noh, tää kyseinen mamma on ilmeisesti muuttanut Unkarista Suomeen; ehkäpä sukulaiskansamme on vielä tönkömpää kuin me suomalaiset.)

Vierailija
27/29 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman lapseni luokalla ala-asteella oli 33.

Vierailija
28/29 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vikaa, koska viimeistään nyt paljastuu, että esteellisyys oli tekosyy.

Vierailija
29/29 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin tuon kutsumattoman pojan vanhempi, ostaisin pleikkarin (jos ei olisi) + uusia pelejä, ja pitäisin pojan nimissä pleikkari-illan, ja kutsuisin kaikki muut luokkalaiset, paitsi sen synttärisankarin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi