Miksi en saa pidettyä kota siistinä :(
eli ongelmani on kotini siisteys, tai siis sen puute.Asumme 70 neliöisessä asunnossa ja lisäksi meillä on 1 vuotias poika ja lemmikeitä 1 kissa. Suurin ongelma on ehkä kissan karvat, niitä on aaivan älytön määrä.en tiedä onko kissalla joku vika kun sitä karvaa irtoaa kesät talvet järkyttäviä määriä. Imuroin päivittäin ja silti kissankarvapallot pyörii nurkissa..sohvat on sitä täynnä, vaatteet, hyllyt ,verhot KAIKKI!!! Alkaa todella ärsyttää kun tuntuu että vaikka kuinka siivoaa niin ohta on taas samanäköistä. Antakaa vinkkejä kissan omistajat tuohon karva asiaan ja muutkin siivous teitäjät, millä lailla saan kotini helposti pidettyä järjestyksessä.
Kommentit (2)
on sellainen laite joka puhdistaa ilmaa, ja auttoi kuulemma merkittävästi pölyongelmaan. Mutta itselläni on koira ja sama ongelma; karvaa ja pölyä on joka paikka täynnä. Olen vielä allerginen niin mun on pakko imuroida joka päivä, tuulettaa petivaatteet jne. Onhan siinä oma hommansa, mutta siitä on tullut sellainen rutiini jo oikeastaan. Olen ajatellut tuon laitteen hommaamista myös.
tuntuu kuin sisäilmakin olisi tuota karvaa täynnä.Ja kaikki mahdolliset matot, tyynyt, ja peitot :( ap