Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tonkiiko muut lehtiroskiksista luettavaa?

Vierailija
16.03.2010 |

Mä tongin. Aikakauslehtiä, en mainoksia enkä sanomalehtiä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi huvittavaa nähdä joku aikuinen ihminen tai vanhempi äiti/mummo tekemässä näin.

tongin myös yleisillä paikoilla, meidän bussin päättärin vieressä on iso paperinkeräysastia. sieltä olen monet kerrat bongannut uunituoreita akkain- ym sisustuslehtiä. mukava lukea bussia odotellessa ja matkallakin.

Vierailija
2/32 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meidän taloyhtiössä harvemmin on mitään luettavaa, lähinnä jotain menaisia ja seiskoja jotka ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs järki siinä on?

ja tuo on käsittääkseni kiellettyä ainakin tämän taloyhtiön säännöissä.

Vierailija
4/32 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lehdet ovat sen paperia keräävän tahon omaisuutta sen jälkeen, kun ne on sinne laatikkoon laitettu (=lahjoitettu). ei niitä sieltä saa pölliä.

Vierailija
5/32 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ala penkomaan sieltä alta, lapsille oon löytäny aku ankkoja,prinsessa-ja koululaislehtiä, ittelle sisustus- ja juorulehtiä. Kyllähän siinäkin säästää!

Vierailija
6/32 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerien naapureiden sinne laittamia pahveja ja muovipusseja, jos se kerran on varastamista.

Ai niin, luettuani ne lehdet olen vienyt ne sinne samaan lehtiroskikseen. Paha, paha varas... Etenkin ympäristölle tekee hyvää jos kaikki hommaavat kaiken uutena eivätkä yritäkään rajoittaa kulutustaan esim. dyykkaamalla käyttökelpoista tavaraa.

Mites sitten muut roskat? Saako esim. kaatopaikalle jätelavalta viedä pois hyväkuntoisia tavaroita vai varastanko silloin kaatopaikanomistajilta?

Ne lehdet ovat sen paperia keräävän tahon omaisuutta sen jälkeen, kun ne on sinne laatikkoon laitettu (=lahjoitettu). ei niitä sieltä saa pölliä.

Vierailija
7/32 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerien naapureiden sinne laittamia pahveja ja muovipusseja, jos se kerran on varastamista.

Ai niin, luettuani ne lehdet olen vienyt ne sinne samaan lehtiroskikseen. Paha, paha varas... Etenkin ympäristölle tekee hyvää jos kaikki hommaavat kaiken uutena eivätkä yritäkään rajoittaa kulutustaan esim. dyykkaamalla käyttökelpoista tavaraa.

Mites sitten muut roskat? Saako esim. kaatopaikalle jätelavalta viedä pois hyväkuntoisia tavaroita vai varastanko silloin kaatopaikanomistajilta?

niistä tulee ainakin maksaa, jotta sinne saa viedä. Liekkö miten jos sieltä hakee? Sama homma? :D

Vierailija
8/32 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma pelastuu kun kaikki ostavat omat lehdet!

Vierailija
9/32 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin jonkun tyypin ottavan lehtiroskiksesta yhden naistenlehden...

Vierailija
10/32 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

metroon. Taloyhtiössä on useampi Iltalehtien ja Ilta-Sanomien suurkuluttaja, joten mukaan tarttuu useimmiten joku edellisviikkoinen Iltis. :D Tuskin siitä kukaan herneitä nenään vetää. Jos otan naistenlehden tms. jossa on nimi- ja osoitetiedot, niin repäisen ne siinä keräysastialla jo pois.

Vierailija
11/32 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli rahat tiukil,kävin lidlin roskiksil.heittivät hyvää kamaa roskiin.ihan pakkauksissa.ja lehtiroskiksest löytää aarteit.myyny joskus huutonetiskii:)

ei mitää hävettävää.

Vierailija
12/32 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tongin taloyhtiön roskiksesta tölkit ja vien ne kauppaan. Meillä on täällä joku kaappijuoppo, joka ei viitsi viedä kaljatölkkejään kauppaan= )Onneksi ne on yleensä siististi laatikossa tai pussissa jo valmiina.

Vierailija
13/32 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehtiä saisi ottaa lehtiroskiksesta. Kuulosta aika tyhmälle jos näin on.

Meidän taloyhtiössä tuli roskis katokseen erillinen aikakausilehtien kierrätyspiste.

Vierailija
14/32 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää nykyään sillä ei tiedä mihin lehtiä on käytetty ja minkä alusena ovat olleet. Ei kävisi mielessäkään kaivaa toisten lehtikasoja.

Vierailija
15/32 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun itse heitän sinne jotain en haluis että mun nimi ja osoite lähtee jonkun kainalossa ties minne.. pikku juttu mut.

ja ite en halua ottaa kun joskus kotona on ties mitä räkää pyyhkiny lehden sivuun.

Vierailija
16/32 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään 2 iltasanomaa taloyhtiön roskista. otin reppuun kun olin samalla menossa salille. Luin siellä laitteissa ja jätin seuraaville.

Vierailija
17/32 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi käydä tälle emännälle hullusti, jos siellä kaivelisin. Vanhassa taloyhtiössä oli vanhanaikaiset lehtiroskikset ja sieltä kyllä joskus nappasin luettavaa. Opiskelijalla, kun ei ollut ylimääräistä rahaa aikakauslehtiin.

Vierailija
18/32 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taloyhtiön pesulassa pahvilaatikko, jonne voi viedä vanhoja lehtiä muiden iloksi. Toimii hyvin.

Vierailija
19/32 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä lehtiä...

Vierailija
20/32 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin siis se joka itsekkin heitti esim. räkää lehden sivuun- esim kun heitin sen keräyskoppaan kotona.

neuroottista tai ei mut mies lukee vessassa, varsinkin akua,(mikä saisi toisen tarinan, että mua ällöttää) meillä sitä ei tuoda sieltä enää keittiöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi