Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pettäisitkö jos olisi tilaisuus?

Vierailija
16.03.2010 |

mistä löytäisit miehen tai naisen, jonka kanssa pettäisit? Toivoisitko, että "pääsisit" pettämään?

laita mukaan sukupuoli ja ikäsi

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hyvin rakastunut puolisooni (pitkaiseen kumppaniini), enkä koe millään tasolla tarvitsevani toista miestä tai naista. seksi on vaihtelevaa ja kiihkeää taas, kun lapset alkavat olla isoja ja osa on jo muuttanut pois kotoa ja lisäksi koen kumppanini parhaana ystävänäni.

nainen olen, 39 vuotias

Vierailija
2/17 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ole tilaisuus tai pysty sellaisen järkkäämään?

Jos unelmieni nainen itseään minulle tarjoisi niin en kyllä pettäisi vaimoani. Ja siis unelmieni nainen on minulle itseään tarjonnut enkä pettynyt, eli kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon.

Mies ja 30v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettäisi. Hetken huumasta vastineeksi raastava morkkis, joka kestää hyvin pitkään.

Mies 30-vuotta.

Vierailija
4/17 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma onkin juuri siinä, että mistä löytäisi miehen, jonka kanssa pettää. En edes muista, koska olisin tavannut jonkun muun miespuolisen kuin oman mieheni - näitä ah niin ihania kotiäitiyden iloja, jumissa neljän seinän sisällä 24/7.

Joskus todella toivoisin, että pääsisin pettämään, kun tuo oma seksielämä on niin hemmetin olematonta. Toisaalta en kyllä kaipaa niinkään sitä itse seksiä, vaan yksinkertaisesti huomiota. Kosketusta, hellyyttä, läheisyyttä, joita olisi jopa yhdenyön jutuissa (ainakin muistini mukaan) enemmän kuin tässä nykyisessä seksissä. Oli sitä hellyyttä ja läheisyyttä ennen meilläkin, mutta nykyään lauantai-iltana saunan jälkeen mies kysyy, käviskö seksi, kiipeää päälle, sisään, ulos, kiitos ja pesulle. Hemmetin herkkää ja romanttista.

Nainen, 24v.

Vierailija
5/17 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo ei oikein enää kiinnosta. Voitaisiin tavata vaikka kerran kahdessa viikossa. Eikö sillä tavoin jaksaisi sitä omaakin arkea paremmin.

M32

Ongelma onkin juuri siinä, että mistä löytäisi miehen, jonka kanssa pettää. En edes muista, koska olisin tavannut jonkun muun miespuolisen kuin oman mieheni - näitä ah niin ihania kotiäitiyden iloja, jumissa neljän seinän sisällä 24/7.

Joskus todella toivoisin, että pääsisin pettämään, kun tuo oma seksielämä on niin hemmetin olematonta. Toisaalta en kyllä kaipaa niinkään sitä itse seksiä, vaan yksinkertaisesti huomiota. Kosketusta, hellyyttä, läheisyyttä, joita olisi jopa yhdenyön jutuissa (ainakin muistini mukaan) enemmän kuin tässä nykyisessä seksissä. Oli sitä hellyyttä ja läheisyyttä ennen meilläkin, mutta nykyään lauantai-iltana saunan jälkeen mies kysyy, käviskö seksi, kiipeää päälle, sisään, ulos, kiitos ja pesulle. Hemmetin herkkää ja romanttista.

Nainen, 24v.

Vierailija
6/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pettäisin, vaikka rakastankin miestäni todella paljon. Kun elämä on päivästä toiseen samanlaisia rutiineja, kaipaisi sitä yksinkertaisesti jotain muuta välillä. Omalla kohdallani myös ongelma, että mistäpä sopivan löytää. Vaikka tuulettumassa joskus tulee käytyäkin tyttöporukalla, niin olen aina ollut huono baareista ketään kotiin raahaamaan=/

Vierailija
7/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäisi miestäni. seksielämämme on ihanaa ja monipuolista, vaikka meillä onkin pieni lapsi jota hoidan kotona. lisäksi molempien arkeen tuo lisäväriä pienet seksiseikkailut 3:n tai 4:n kesken... ;)

Vierailija
8/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa laivaristeily tai tyttöjen mökkiviikonloppu....kyllä siellä tapahtuu kaikenlaista.

Sitten jaksaa taas siivota, kokata ja pestä miehen kalsareita. Jopa hymyillen :-)

Vierailija
9/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan jumissa lasten kanssa kotona ja töissä pelkkiä naisia.

N33

Vierailija
10/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se pettämistä, jos nai jotakuta muuta kuin pihtaria? Kohta tietenkin joku kertoo, että pihtari pitää ensin jättää ja sitten vasta naida muita. Mä nyt vain en jaksa niin rasittua...

Vierailija
11/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oon 31v nainen

Vierailija
12/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kirjotin 8:n ja ton edellisen! taidan olla väsynyt...

Vierailija
13/17 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin usein. Itselläni ei ole edes juuri moraalisuutta rasitteena, vaikka kumppanini onkin minulle rakkain ja tärkein maan päällä.

En koe että pettäminen olisi häneltä mitenkään pois ja eri naisilta oppii uusia keinoja tyydyttää omaa kumppania täydellidemmin :)

Tietenkin on ihmisiä jotka arvostavat rehellisyyden kaikesta edelle, pettäminen on heille pahinta ja nöyryyttävintä mitä mies/nainen voi tehdä.

M 30 tasan

Vierailija
14/17 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin rakastunut avovaimooni, että en pettäisi häntä minkäänlaisessa tilanteessa. Avikseni on kuitenkin viime kuukausina sanonut, että on "väsynyt olemaan missään suhteessa". Hän haluaisi olla vapaa kaikista "velvoitteista", joita seurustelu tuo mukanaan. Samalla hän kuitenkin sanoo, että ei voisi kuvitella elämää ilman minua.

Mitä helvettiä tuhon voi sanoa? Rakastan häntä koko sydämestäni ja hänkin sanoo, että olen hänen "elämänsä mies", mutta se ei kuulemma riitä, koska pitää ensin olla "sinut itsensä kanssa".

Minä en halua olla hänelle mikään painolasti tai kiviriippa. Sattuu aika tavalla. Luulin, että olemme kuin luodut toisillemme. Joskus tätä pienen ihmisen turhaa elämää on vaikea tajuta.

M40

Vierailija
15/17 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä pettäisi. Parempi olla sinkku siinä tapauksessa, jos ei voi toista sen vertaa kunnioittaa. Rakastan avomiestä ihan suunnattomasti enkä ikinä vois tehdä hänelle niin!

Nainen, 25

Vierailija
16/17 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihmisiä" ja "mies". Aivan kuin me miehet vain pettäisimme. Voin kertoa, että mikään ei ole vienyt itsetuntoani niin pohjamutiin kuin vaimoni paneskelu vieraan miehen kanssa. Nöyryyttävintä mitä olen kokenut.

Tietenkin on ihmisiä jotka arvostavat rehellisyyden kaikesta edelle, pettäminen on heille pahinta ja nöyryyttävintä mitä mies voi tehdä.

M 30 tasan

Vierailija
17/17 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjasinkin lauseen ennenkuin huomasin tämän. Hyvä huomio.