Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MILLAISET välikausihanskat 1v3kk vanhalle?? Peukut vai ei?

Vierailija
15.03.2010 |

Varmaan haluaisi jo hiekkaa läträtä sit keväämmällä mut tänään kun kaupassa kokeiltiin erilaisia keväthanskoja niin joko ne varret ylettyi suunnilleen kainaloihin tai sit ne oli muuten hankalia,en käsitä miten tämän ikäsille saa peukun paikalleen??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kasvuvaroja. Eikä se peukku varmaan aina pysykään siellä omassa kolossaan :)

Vierailija
2/15 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta rukkaset, jotka avautuvat kämmenselkään asti joko tarroilla tai vetoketjulla. Helpottaa pukemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rukkasia missä on vetoketju niin saa aseteltua sen peukalon? Meillä oli talvirukkaset sellaiset ja se helpotti kummasti rukkasien laittoa.

Vierailija
4/15 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä en tiedä ehkä enää mitään ärsyttävämpää kuin nää "millaiset hanskat/ milloin ostatte välikausihaalarin/ millaisen välikausihaalarin hankitte?" - kysymykset. siis oikeesti. eikö elämässä oo tärkeämpää mietittävää?? NE ON VAAN HANSKAT. HAALARIT. TAI VAIKKA SUKAT. kiinnostaaks tää aihe oikeesti jotain, vatvoa jotai haalareita. anteeks ny, ei oo henk.kohtaista.

Vierailija
5/15 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko oikeasti kuulla? Mun lapsella (juurikin tällä 1v3kk) on niin vaikeat allergiat,että kasvu on pysähtynyt. Mun äidillä on syöpä ja lääkitykset eivät tehoa.

Mun mies on jo kahdeksatta kuukautta sairaslomalla eikä loppua näy kun sen molemmat nilkat katkesivat työtapaturmassa.

KUITENKIN,näistä huolimatta,mä haluaisin kovasti lapselleni kevääksi hyvät,sopivat hanskat joilla se sais kunnolla leikittyä. Ja tähänkö en sit saisi kysyä neuvoa Äitejä täynnä olevalta palstalta?!

Mä en siis sun mielestä saisi huolehtia hyvistä,lämpimist hanskoista lapselleni vaan mun pitäis vaan vatvoa näitä vakavampia asioitani??

Miten mun sitten kuuluis hankkia ne hanskat kun en saa neuvoa kysyä? Ostaa vaan ekat hanskat mitkä vastaan tulee,oli ne miten surkeat tahansa ja sit olla keväällä et voivoi,ei nää oo hyvät,mut ONNEKS mulla on näitä isoja murheita niin ei mua haittaa et mun lapsella on paskat hanskat,märät kädet ja sitä palelee. Niinkö??

Kiitos asiallisista vastauksista :)

ap (jolla keitti yli nettipalstojen "säännöt" mistä saa ja mistä ei puhua. Mun OTSIKKO oli SELKEÄ,ei avais jos noin ärsyttää!!!!!)

Vierailija
6/15 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo pukea vetskarin ansiosta, pitää aikalailla kuivana kädet toisin kuin ihan lapaset.

Tarkoitettu juurikin alle 3v-lapsille, muistaakseni kolme kokoa 0,1,2.

Vierailija
7/15 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassielta kokeilin lapselle kaupassa noita tuollaisia mitkä aukeaa tosi pitkälle,mutta se vuorikangas oli sellaista "tikkuista" (en osaa paremmin sanoa?) ja se ei luiskahtanut käteen vaan joutui tosissaan nykimään,et meni joten ne jäi kauppaan.

Tällä paikkakunnalla ei ole lastenvaateliikkeitä mut pääsen isompiin kauppoihin ens viikolla.

Olisko esim Reimalla,Travallella tmv hyviä hanskoja? Onko niissä millainen vuorikangas?

ap

Vierailija
8/15 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus, että ne on vaan hanskoja yms. Eihän tässä ollut kyse merkistä vaan mikä olisi hyvä lapselle. Me toiset kun haluamme pukea lapsemme mukavasti ja käytännöllisesti. Joskus siihen on kiva kysyä neuvoa.

Itselläni on lapsi keväällä samaa ikää kuin ap:lla, ihan samaa peukkuasiaa oon miettinyt. Nuo eteistilanteet, kun ei kuulu suosikkipuuhiin ;)

Vierailija
9/15 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän tuon ylös tuon nimen,oon ihan tavallisia Reimatec hanskoja katsonut joskus,mutta niissä oli todella pitkän mallinen varsi.

ap

Vierailija
10/15 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ostaisin Reiman MINITEC-hanskat (peukalo) Helppo pukea vetskarin ansiosta, pitää aikalailla kuivana kädet toisin kuin ihan lapaset. Tarkoitettu juurikin alle 3v-lapsille, muistaakseni kolme kokoa 0,1,2."

Ovat helpot pukea ja pysyvät kädessä hyvin. Mutta vettä eivät kyllä pidä :( Lassien hanskat pitivät vettä paremmin.

Vierailija
11/15 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on jotain -teckiä mutta ei vaan pysyneet kuivina?

En tiedä tarviskohan edes pitää ihan vettä,en usko,että ihan kurakelillä mennään hiekkikselle tmv... ja sit varmaan laitan kurarukkaset päälle,vaikka se oiskin hankalaa... voihan sitä laittaa puuvillalapaset ja kurarukkaset niin ei tule liian paksu paketti,näin ajattelisin vaikkei kokemusta vielä olekaan :D

Nuo Lassien jotka avautui pitkälle vaikutti tosiaan muuten hyviltä,mutten saanut niitä käteen kun se sisus pisti vastaan... Malli niissä oli tosi hyvän oloinen ja koko aikalailla pojan käden kokoa.

ap

Vierailija
12/15 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä talvihanskat että viime vuotiset vk-hanskat ovat oikein passelit. Tuo MINI on siis tuossa merkissä se olennainen. Reimatecin hanskat ovat isoja.

Vierailija
13/15 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on jotain -teckiä mutta ei vaan pysyneet kuivina? ap

Minitec rukkasten kangas on vedenpitävää, mutta

niissä ei ole vedenpitävää kalvoa päällisen ja vuorin välissä, niin kuin normaalissa reimatec rukkasissa on. Koska niissä on vetoketjut,

eivät ne siksi ole vesitiiviit (vetskarin kohta voi päästää vettä läpi).

Vierailija
14/15 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonathanin hanskoja =) On just oikean mallisia lapsen käteen. Nyt Jonathanillaki on tuo vetskarimalli pienemmille.

Mutta ihan normaalitki hanskat on helppo laittaa lapsen käteen.

Ja peukkuhanskat ehdottomasti lapselle =)

Tsemppiä ap:n elämään. Nuo "tärkemäpääkin" kommentit voi jättää omaan arvoonsa.

Itselläkin kuoli lapsi ja silti oli pakko miettiä ja ostaa muille lapsille vaatteita, käydä kaupassa jne..

Ymmärrätkö idiootti viestin kirjoittaja, että elämä ei pysähdy vaikka on vakavia juttuja elämässä.. Eipä ole tainnu sua kohdata nämä elämän "tärkeämmät" jutut vielä.

Vierailija
15/15 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin kanssa juuri noi Reimatec Mini -hanskat. Totta, eivät pidä täydellisesti vettä, ei siis voi upottaa käsiänsä vesiämpäriin. Normaalilla märällä säällä niillä pärjää erittäin hyvin. Vesisateeseen ja kuralätäkössä uintia varten sitten ostat kurahanskat. Ne voi olla jopa isotkin, koska tuskin noin pienen kanssa menet joka vesisateessa ulos, niillä siis pärjäisi ensi vuonnakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi