Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla pituutta 168 ja painoa 65 kg. Auttaakohan pelkkä liikunnan lisäys painonpudotukseen?

Vierailija
09.05.2008 |

Normaalisti en juuri liiku. Työssäni kyllä kävelen jonkin verran. Painoa ei paljoa ole liikaa, mutta olen hentoluinen ja 57-58 kg on minulle sopiva. Tosin pari vuotta sitten painoin 55 kg. Tällöin laihdutin Nutriletin avulla. Nyt ole tehnyt aluksi kävelylenkkejä satunnaisesti ja nyt juoksen n. 6 km lenkkejä, minkä päälle vatsalihaksia, selkälihaksia, pohkeiden/reisien venyttely ja vähän käsiliikkeitä. Juoksun(hidasta) kanssa kesto n. 1 h. En syö suuria määriä, mutta napostelen herkkuja:( Olen liikkunut nyt voin jokatoinen pvä. Vähän olo tuntuu kiinteämmältä, mutta ei paino ole pudonnut. Mitäs mieltä olette?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pudottamaan painoa viime marraskuussa ja nyt olen tasan 70 kilossa.

Haaveenani on vielä tälle kesälle päästä sinun nykyisiin mittoihisi!

Vierailija
2/5 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos lisäksi jättäisit naposteltavat pois, niin rupeaisi tulemaan tulosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti olet pudottanut painoasi! Saat olla ylpeä itsestäsi:)Hyvä tavoite sulla on. Mulla on samanpainoisia ystäviä ja näyttävät hoikilta, mutta tuo painoasia on niin yksilöllistä.

Vierailija
4/5 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin ennen raskautta 57kg ja nyt vuosi mennyt niin 65kg. Olen tiputtanut 5 kiloa 4 kuukaudessa kävellen. Syömiset olen saanut kuriin myös. Imetys hieman estää laihdutusta mutta tuo 2 kiloa kuukaudessa on todella hidasta.

Eli elämän muutostahan tämä vaatii. En tiedä onko minusta siihen juuri nyt.

Vierailija
5/5 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa laihtua yhden kilon niin se vaatii että kuluttaa 7000kcal enemmän kuin mitä syö. 7000 kcal kuluttaminen vaatii esim. 25 tuntia aerobicia tai 14 tuntia juoksemista joten aikaa laihtumiseen menee.

nopeammin ja helpommalla saa tuloksia kun yhdistää liikkumiseen ruokavalion muutokset. jos syöt muuten terveellisest niin sinulle riittää varmasti se että jätät kaikki herkut pois.