Miksei painoni laske??
Olen jo monta viikkoa harrastanut paljon liikuntaa, n. 5x viikossa tunnin verran. Ja syönyt kevyesti, jättänyt kaikki herkut pois ja syönyt paljon kasviksia lihan/kalan/kanan kanssa, kananmunia jne.
Esim. tänään olen syönyt salaattiannoksen lohen kanssa, ja kananmunan kasvisten kanssa. Kävin tunnin jumpassa.
Ekalla viikolla lähti nesteitä 3kg, mutta sen jälkeen ei ole grammaakaan lähtenyt. Päinvastoin välillä vaaka näyttää enemmän! Eikä nyt lihaksista voi kyse olla, kun niin vähän aikaa kuitenkin vasta liikkunut... Syönkö sitten muka liian vähän??
Kommentit (2)
Eli pääset tilanteeseen 0. Jos haluat laihtua kannattaisi jatkaa liikuntaa vielä puolituntia niin elimistö alkaa kuluttaa rasvavaroja.
Toisaalta voihan tuossa olla niinkin että kilot alkavat karisemaan vasta kuukauden päästä. Jatka touhua ja raportoi.
ja aineenvaihdunta hidastuu, et kai syö vain se mitä kerroit? Mutta todennäköisesti lihaksiin kerääntynyt nestettä jos et ole ennen treenannut paljon. Ehkä huomaat että olo on kuitenkin kevyempi? ja vyötäröstä ei kiristä samalla lailla? Itse olen 1.elokuusta asti treenannut, ja miettinyt mitä laitan suuhun enkä syönyt karkkia ollenkaan ja housut 2 kokoa pienempää. En ole käyttänyt puntaria ollenkaan kun vasta viime viikolla (siis kesän jälkeen) koska tiedän että se ei näytä totuutta - yllätys yllätys, painoa tippunut 11 kiloa.