Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 viikkoinen vauvanne

15.03.2010 |

missä nukkuu? teidän kanssa vai omassa sängyssä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kohta 3-viikkoinen menee yöunille omaan sänkyyn, mutta yösyötön jälkeen jää viereen nukkumaan ihan vain koska olen itse liian väsynyt nousemaan uudestaan :) ja vauva vaikuttaa itsekin tyytyväisemmältä kun saa nukkua vieressä.

Vierailija
2/4 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkumies ei suostu nukkumaan omassa sängyssä.Alkaa heti inisemään ja vähän ajan päästä itkemään kun laittaa omaan sänkyyn ja sit heti kun otan hänet viereeni on tyytyväinen ja nukahtaa melkein heti. Päivällä hän kyllä nukkuu omassa sängyssä mut ei yöllä :D Kai hän sitten oppii nukkumaan yölläkin itsekseen kunhan kasvaa vielä vähän :) Tai niin toivon ainakin. En haluais että tottuu siihen että aina nukkuu yöt vieressäni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt kolmekuinen tyttö ja nukkuu yöt omassa sängyssä, mutta päiväunet vaunuissa tai jos ollaan kotona niin useimmiten meidän sängyn päällä.. Alussa tyttö oli myöskin vähän sitä mieltä ettei olisi halunnut nukkua omassa sängyssä, mutta ystäväni kertoi vinkin, joka auttoi meitä totuttamaan tytön omaan sänkyynsä. Eli sänky ei saisi olla liian "avara". Eli laittaa vaikka peittoja reunoille tai muuta että vauvalla on tiiviimpi tunnelma sängyssä niin samalla hänellä on myös turvallisempi olo! Se auttoi meitä kovasti. Olen myös kuullut, että se auttaa myös jos pitää päivisinkin vauvaa omassa sängyssän köllöttelemässä ja ihmettelemässä niin sänky tulee tutuksi ja vauva tottuu, että se on turvallinen paikka. :)

4/4 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. poitsu heräs joka kerta, kun syötön jälkeen hänet laitoin takaisin sänkyynsä. Sitten sain vinkin, joka on pelastanut meidän yöt. Eli kannattaa lämmittää kaurapussi ja pistää se vauvan sänkyyn patjan ja peiton väliin. Vauva ei herää, kun pääsee sylistä lämpimään sänkyyn, kylmä sänky oli aina varma herättäjä. Niin ja se kaurapussi siis tottakai otetaan sängystä pois ennen kun vauvan sänkyyn pistää. Tätä jippoa käytän iltaisin ja öin ja saan samalla itsekkin nukuttua paremmin, kun ei vauva ole kokoaikaa hereillä