Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko että lasten saanti joillain ei "vain onnistu"

Vierailija
15.03.2010 |

Kyllä se on omasta tahdosta kiinni tuo raskautuminen. Pääkopassa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin laittaa, mutta sitten mietin, että kaikki ei ymmärrän aloituksen ironiaa ja joku lapseton pahoittaa mielensä.

Mutta joo, ihan järjetön on tuo imetysaloitus ja inhottavaa, että täällä on äänekäs vähemmistö, joka syyllistää ja kiusaa muita äitejä.

Itselläni ei meinannut imetys onnistua ja kyllä se oli tosi kova paikka silloin. Olin tosi onneton ja kun näin vauvoja imemässä äitinsä rintaa, tuli itku silmään oman lapsen puolesta, kun raukka saa vain pulloa.

Vierailija
2/20 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on omasta tahdosta kiinni tuo raskautuminen. Pääkopassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssasi aivan samaa mieltä! Itse yritimme 4 vuotta. Omasta tahdosta se oli kiinni. Toivoin sitä kovasti ja yritimme useasti ja lopulta tärppäsi! :D

On totta, että kaikkeen voi vaikuttaa itse.

Vierailija
4/20 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kanssasi aivan samaa mieltä! Itse yritimme 4 vuotta. Omasta tahdosta se oli kiinni. Toivoin sitä kovasti ja yritimme useasti ja lopulta tärppäsi! :D

Painu saunan taakse ja ammu itsesi, olet niin tyhmä!

Vierailija
5/20 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssasi aivan samaa mieltä! Itse yritimme 4 vuotta. Omasta tahdosta se oli kiinni. Toivoin sitä kovasti ja yritimme useasti ja lopulta tärppäsi! :D

yritettiin kanssa monta vuotta. Lopetimme "yrittämisen" ja pian tärppäsi. Lapsettomuudesta kärsiviä neuvotaankin usein lopettamaan yrittäminen ja harrastamaan seksiä ilman toiveita raskaudesta, niin saattaa tärpätä paremmin. Joku psykologinen juttu. On siitä tehty tutkimuksiakin. Liitän tänne kun sellaisen löydän!

Vierailija
6/20 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kanssasi aivan samaa mieltä! Itse yritimme 4 vuotta. Omasta tahdosta se oli kiinni. Toivoin sitä kovasti ja yritimme useasti ja lopulta tärppäsi! :D On totta, että kaikkeen voi vaikuttaa itse.

kaikki ei ymmärrä ironiaa :)

Vierailija
7/20 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me yritettiin kanssa monta vuotta. Lopetimme "yrittämisen" ja pian tärppäsi. Lapsettomuudesta kärsiviä neuvotaankin usein lopettamaan yrittäminen ja harrastamaan seksiä ilman toiveita raskaudesta, niin saattaa tärpätä paremmin. Joku psykologinen juttu. On siitä tehty tutkimuksiakin. Liitän tänne kun sellaisen löydän!

Lopettakaa tämä paskanjauhanta! Kyllä kaikki saisi sen lapsensa, jos se vain siitä olisi kiinni, että pitää "lopettaa yrittäminen". Tällaisen sonnan jauhaminen ei lapsettomuudesta kärsiviä lohduta YHTÄÄN. En väitä etteikö juuri noin voi käydä, mutta käy myös niin, että tärppää ihan hirveän stressin keskellä hoidoilla.

Lässyn lässyn: "Lopettakaa yrittäminen niin kyllä se siitä." on lause mitä YKSIKÄÄN lapsettomuudesta kärsivä pari EI halua kuulla.

Vierailija
8/20 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kanssasi aivan samaa mieltä! Itse yritimme 4 vuotta. Omasta tahdosta se oli kiinni. Toivoin sitä kovasti ja yritimme useasti ja lopulta tärppäsi! :D On totta, että kaikkeen voi vaikuttaa itse.

harmi että kaikki ei ymmärrä ironiaa :)

Ironiasi oli niin hyvin kätkettyä, että mä menin lankaan! :D

Vierailija
9/20 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me yritettiin kanssa monta vuotta. Lopetimme "yrittämisen" ja pian tärppäsi. Lapsettomuudesta kärsiviä neuvotaankin usein lopettamaan yrittäminen ja harrastamaan seksiä ilman toiveita raskaudesta, niin saattaa tärpätä paremmin. Joku psykologinen juttu. On siitä tehty tutkimuksiakin. Liitän tänne kun sellaisen löydän!

Lopettakaa tämä paskanjauhanta! Kyllä kaikki saisi sen lapsensa, jos se vain siitä olisi kiinni, että pitää "lopettaa yrittäminen". Tällaisen sonnan jauhaminen ei lapsettomuudesta kärsiviä lohduta YHTÄÄN. En väitä etteikö juuri noin voi käydä, mutta käy myös niin, että tärppää ihan hirveän stressin keskellä hoidoilla.

Lässyn lässyn: "Lopettakaa yrittäminen niin kyllä se siitä." on lause mitä YKSIKÄÄN lapsettomuudesta kärsivä pari EI halua kuulla.

minäkään halunnut kuulla kyseistä lausetta, kun lasta ei kuulunut 3 vuoteen. Lopulta luovuimme toivosta saada lasta ja puoli vuotta sen jälkeen testi näytti plussaa.

Vierailija
10/20 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen saat mistä luovut, kuten sanotaan, mutta ei se aina ole tahdon asia, eihän kukaan kasva esim. 180 cm pituiseksi vaikka haluaisi, jos kasvaa vain 170 cm pituiseksi.

Vierailija
11/20 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään halunnut kuulla kyseistä lausetta, kun lasta ei kuulunut 3 vuoteen. Lopulta luovuimme toivosta saada lasta ja puoli vuotta sen jälkeen testi näytti plussaa.

vastaava tapaus.

Vierailija
12/20 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritettiin kanssa monta vuotta. Lopetimme "yrittämisen" ja pian tärppäsi. Lapsettomuudesta kärsiviä neuvotaankin usein lopettamaan yrittäminen ja harrastamaan seksiä ilman toiveita raskaudesta, niin saattaa tärpätä paremmin. Joku psykologinen juttu. On siitä tehty tutkimuksiakin. Liitän tänne kun sellaisen löydän!

muuten paikkaansa. Mulla on kaksi kaveria, jotka ovat luopuneet yrittämisestä, koska paineet ja stressi raskautumisesta kävivät liikaa voimille. Toinen tuli raskaaksi 4kk lopettamisen jälkeen ja toinen vähän yli vuoden.

Vierailija
13/20 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten paikkaansa. Mulla on kaksi kaveria, jotka ovat luopuneet yrittämisestä, koska paineet ja stressi raskautumisesta kävivät liikaa voimille. Toinen tuli raskaaksi 4kk lopettamisen jälkeen ja toinen vähän yli vuoden.

loukkasi ennen suunnattomasti, kun ystävät käskivät olla ajattelematta raskautta. Miten sitä voisi olla ajattelematta, kun epätoivoisesti haluaa lasta? Painoni takia hedelmöityshoitoja ei aloitettu. Olimme jo menettäneet toivomme ja päätimme luopua biologisen lapsen hankinnasta.

Pari kuukautta myöhemmin olin haljeta onnesta, kun sain tietää odottavani. Taitaa psykologialla osittain olla osansa lapsettomuudessa. Tsemppiä muillekin yrittäjille! :)

Vierailija
14/20 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua loukkasi ennen suunnattomasti, kun ystävät käskivät olla ajattelematta raskautta. Miten sitä voisi olla ajattelematta, kun epätoivoisesti haluaa lasta? Painoni takia hedelmöityshoitoja ei aloitettu. Olimme jo menettäneet toivomme ja päätimme luopua biologisen lapsen hankinnasta.

Pari kuukautta myöhemmin olin haljeta onnesta, kun sain tietää odottavani. _____Taitaa psykologialla osittain olla osansa lapsettomuudessa.____ Tsemppiä muillekin yrittäjille! :)

Miten sä kehtaat sanoa noin? Eihän lapsettomuushoitoja kannattaisi kenellekään tehdä, jos kaikki on vain psykologiasta kiinni. Tuo ajattelutapa on todella loukkaava, mieti vähän.

nimim. tulin raskaaksi ihan hillittömän stressin ja paineen keskellä lapsettomuushoidoilla

Vierailija
15/20 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kaksi lasta ja kolmatta ei kuulu. Olemme lakanneet toivomasta jo vuosia sitten ja nyt olen jo senverran vanha etten oikeastaan enää niin kauheasti harmittelekaan asiaa.

Varmaan ens kuussa olenkin sitten jo raskaana...Tosi noloa mennä hakemaan aborttia.

Vierailija
16/20 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sieltä se 9 kuukauden päästä sitten pullahtaa. Häh?

Vierailija
17/20 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taitaa psykologialla osittain olla osansa lapsettomuudessa."

Minua loukkasi ennen suunnattomasti, kun ystävät käskivät olla ajattelematta raskautta. Miten sitä voisi olla ajattelematta, kun epätoivoisesti haluaa lasta? Painoni takia hedelmöityshoitoja ei aloitettu. Olimme jo menettäneet toivomme ja päätimme luopua biologisen lapsen hankinnasta.

Pari kuukautta myöhemmin olin haljeta onnesta, kun sain tietää odottavani. _____Taitaa psykologialla osittain olla osansa lapsettomuudessa.____ Tsemppiä muillekin yrittäjille! :)

Miten sä kehtaat sanoa noin? Eihän lapsettomuushoitoja kannattaisi kenellekään tehdä, jos kaikki on vain psykologiasta kiinni. Tuo ajattelutapa on todella loukkaava, mieti vähän.

nimim. tulin raskaaksi ihan hillittömän stressin ja paineen keskellä lapsettomuushoidoilla

tainnut lukea kyseistä tekstiä!? Kirjoittaja itsekin kärsi lapsettomuudesta. Eikä hän maininnut, että olisi pelkästään päästä kiinni vaan saattaa osittain kova stressi yms. vaikuttaa lisää asiaan.

Lue tekstit tarkemmin ennen kuin vaahtoat!

Vierailija
18/20 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tainnut lukea kyseistä tekstiä!? Kirjoittaja itsekin kärsi lapsettomuudesta. Eikä hän maininnut, että olisi pelkästään päästä kiinni vaan saattaa osittain kova stressi yms. vaikuttaa lisää asiaan.

Kyllä luin! Ja sen vuoksi ihmettelenkin erittäin paljon tuota asennetta, kun kerran itsekin on lapsettomuudesta joskus kärsinyt. Ihan oikeasti vetoaminen siihen, että lapsettomuus on päänupista kiinni on todella vastenmielistä!

Ugh.

Vierailija
19/20 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tainnut lukea kyseistä tekstiä!? Kirjoittaja itsekin kärsi lapsettomuudesta. Eikä hän maininnut, että olisi pelkästään päästä kiinni vaan saattaa osittain kova stressi yms. vaikuttaa lisää asiaan.

Kyllä luin! Ja sen vuoksi ihmettelenkin erittäin paljon tuota asennetta, kun kerran itsekin on lapsettomuudesta joskus kärsinyt. Ihan oikeasti vetoaminen siihen, että lapsettomuus on päänupista kiinni on todella vastenmielistä!

Ugh.

että ymmärsit tekstin väärin. nro 18 ymmärsi hyvin pointin. Ei kyse ollut siitä, että lapseton pari saa lapsen pelkästään lopettamalla raskaaksi tulon ajattelemisen tai yrittämisen. Siitä voi vain olla hieman apua kaiken muun lomassa. Jos väkipakolla yrittää lasta on pari usein erittäin stressaantunut. Tällöin raskautuminen on vaikeampaa. Siksi usein lääkäritkin neuvovat rentoutumaan ja unohtamaan hetkeksi koko asian, jotta keho rauhoittuu ja raskautuminen olisi otollisempaa. Tämä on vain yksi asia, mikä vaikuttaa. Tietysti monet parit tarvitsevat hedelmöityshoitoja, koska usein kyseessä on jokin fysiologinen vika. Kuten joku aiemmin mainitsi niin asiasta on tehty tutkimuksiakin.

Minun pointtini oli se, että itse lapsettomuudesta kärsivänä en halunnut kuulla minkäänlaisia juttuja siitä, että parempi olla hetki yrittämättä lasta yms. mutta ei se täysin paskapuhetta ollut, että erittäin stressaantuneessa tilassa paineen alla raskaaksitulo oli vaikeampaa. Mutta vääristelit kyllä sanomaani, koskaan en sanonut lapsettomuuden olevan pelkästään pääkopasta kiinni!

Vierailija
20/20 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpäs tässä keskustelussa on käytetty vihaista energiaa pelkän vitsin tähden. Kuinka te voitte ottaa tämän palstan kirjoitukset niin kirjaimellisesti?

Kannattaako näitä edes lukea ellei osaa niihin huumorilla suhtautua? EI kannata!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän