Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka joku VOI olla harjaamatta hampaitaan?

Vierailija
15.03.2010 |

Jessica Simpson ei pese hampaitaan. No siis onpa kiinnostava juoru tosiaan muuten, mutta tuli mieleen, että onko jenkkien terveystietämys tosiaan siis NIIN heikkoa ja avutonta, että ihan "normaalit" ihmiset jättävät pesevät hampaansa, koska eivät paremmasta tiedä? Suomessa täytyy olla varmaan lähes puliukkoasteelle vajonnut, että vain "joskus harvoin" pesee hampaansa.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2037837

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo ihan vaan hänestä itsestään

Vierailija
2/6 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän kyllä mikään puliukko ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viikonloppuna unohtuu pestä lapselta aamulla hampaat, vaikutuksen huomaa kyllä jo iltapäivästä.

Vierailija
4/6 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useassa Euroopan maassa. Monet ihmiskehoon liittyvät asiat ovat heille aika tuntemattomia. Tämä johtunee varmaan osittain koululaitoksesta, ja siitä, että mitään neuvola- hammashoitolasysteemejä ei todellakaan ole samassa määrin kuin esim. pohjoismaissa. Kaikki maksaa, joten monella taviksellakin voi olla aivan hirveät hampaat.

Vierailija
5/6 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska omaan hajuunsa turtuu, ei omaa hengitystään edes haista, eikä tajua miten hirveä haju sieltä suusta lähtee, yäk!

Ei puhettakaan että katselisin miestä, joka ei pese hampaitaan minimissään kerran päivässä.

Vierailija
6/6 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mistä mieheni on perinyt teräshampaat, hänellä on loistavan valkoiset hampaat, ei hajuhaittoja, ei paikkauksia, kaunis hymy.

Ja hän pesee hampaat kerran viikossa, lauantaisin.

Minä olen kateellinen, jo lapsen odotuksen aikaan meiltä tarkastettiin hampaat ja otettiin se testi, minulla on karies-pöpöjä suussa 1-5 asteikolla 3 verran, miehellä 1 (tai hoitaja sanoi, ettei havaittavia määriä).

En tiedä, onko hänen suu täynnä sellaista myrkkyä, että siellä ei edes hammaspeikko viihdy, mutta pese hän ei hampaitaan kuin kerran viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi