Mikä SUA ärsyttää Huutiksessa?
Mua:
-Myyjät, jotka eivät osaa käyttää HV:tä oikein; esim. lähtöhinta on euron, korotus kymmenen senttiä ja hv 100 euroa! Ja myyjä mainostaa kohteessaan, että tämä on kunnon huutonet meiningin kohde..
-Myyjät, jotka laittaa aloitushinnaksi esim. 10 euroa, korotus euron ja HV 11 euroa. Mitä hiton järkeä tossa on??
-HAKUSANAT, onko sitä nyt niin perhanan vaikea tajuta, ettei sinne kohteeseen mennä listamaan niitä "Muita myytäviä kohteita"???
-Huonot kuvat (=liian tummat, liian pienet (jotka klikatessa on yhtä pienet), huonolla alustalla kuvatut (=tavara hukkuu alustaan)).
Kommentit (12)
että myy vaikka Lassien pukua ja siellä ilmoituksen lopussa on litania "Reima Reimatec Remu Ticket to Heaven Molo Polarn O Pyret" että kaikki merkkikamaa etsivätkin joutuu näkemään hänen kämäisen ilmoituksensa.
En tajua mikä vitsi niissä on. En kai mä nyt rupea turhaan huutamaan jonkun valheellisen "lähtöhinnan" päälle, kun en yhtään tiedä että mikä olisi totuus siitä lähtöhinnasta. Tulee sellainen olo jo heti alkuun, etten halua tehdä kauppaa sellaisten ihmisten kanssa jotka väittävät lähtöhinnan olevan jotain ihan muuta kuin se oikeasti on.
Hakukone on huono, siinä ei pysty tarpeeksi rajaamaan hakuaan vaan saa tuhatmäärin täysin epäolennaisia osumia. Ja se että jotkut urpot vielä sabotoivat järjestelmää luettelemalla vääriä hakusanoja ilmoituksessaan tekee löytämisen melkein mahdottomaksi.
hakusanoista! Riippuu tietty vähän tuotteestakin, esim. kirjoissa ja leffoissa harvoin tulee noita turhia hakusana kohteita, mutta vaatekohteissa niitä tulee ihan liikaa! Miksiköhän yp ei voi laittaa tuota sääntöä selvästi esille, esim. ihan ETUSIVULLE? Mutta eihän nämä pällit tajua.
Ja tuo uusi listaus on perseestä, miksi hitossa yp ei ole poistanut niitä vanhoja osastoja vaan nyt tuolla esim. roikkuu nuo vanhat lastenvaate osastot ym.
Ja osuu moneen hakuun kohteet!
Enkä todellakaan muuta todella hyväksi havaittua menetelmää!
Ja sekös mammoja jurppii =D
Olen yrittänyt löytää vauvalle vaunuja sieltä, ja ajoittain ihmettelen siellä olevia hintoja. Esim. Emmaljunga perus vaunut, jotka maksaa uutena 600 e, niin jopa 6 vuotta vanhoista pyydetään yli 400 e. Tiedän niiden laadun, mutta itse en kehtaisi "vanhoista" pyytää niin paljoa. Mutta onhan se totta, että me huutajathan sitä hintaa nostetaan. Olen päättänyt ostaa uudet, maksan mielummin 200 e enempi, saan uudet ja sitten joskus pari vuoden päästä myyn, mutta osta heti hinta EI tule olemaan jopa 450 e
Annas nickis, niin mä käräytän sut YP:lle! Tajuatko sä ollenkaan, että tuo on kiellettyä?
siis kukaan ei osta multa ja sitten nää postikulut......ei hitto miten vaikeeta se on joillekkii ilmoittaa ne kulut ,myös "vanhat" ei sitä osaa luulisi niitten ainakin tietävän.
Tässä muutama päivä sitten osui lastenvaate puolella kans yks myyjä jolla oli osta heti kohteita tosi kalliilla hinnalla ,kuntoluokitus tyydyttävä ja kaiken lisäks postarit päin p*****tä siis paljon liikaa no ei sillä kyll ollu huutajiakaa.
Annas nickis, niin mä käräytän sut YP:lle! Tajuatko sä ollenkaan, että tuo on kiellettyä?
Esim. Koiraosaston kamoista melkein puolet on sinne kuulumatonta roskaa (esim. pinssejä ym.). Ja tuolla myös yksi firma (petenkoiratarvike tms.) listaa kohteensa vaan kahdeksi päiväksi myyntiin ja heti uudestaan myyntiin ja noita ton kohteita on n. puolet koko koiraosaston kohteista.
tai joku "nappaa" sen mun nenän edestä :-)
Mutta myös valheelliset hakusanat ja kulahtaneet tahraiset "hyväkuntoiset" vaatteet ärsyttävät.
miksi ei laita lähtöhinnaksi sitä hintaa jolla suostuu myymään? minä olen siellä ostamassa enkä pohtimassa jonkun kanssa että ostasko nyt vai myiskö vai mitä tekis. Eniten ostan osta heti -kohteita niin ei tarvitse nuhjata viikkokausia.
Hakukone on huono, siinä ei pysty tarpeeksi rajaamaan hakuaan vaan saa tuhatmäärin täysin epäolennaisia osumia.
Ja se että jotkut urpot vielä sabotoivat järjestelmää luettelemalla vääriä hakusanoja ilmoituksessaan tekee löytämisen melkein mahdottomaksi.