Milloin miehesi halusi viimeksi seksiä?
Kommentit (28)
..tänään varmaan ois luvassa myös.
Tänä aamuna ennen töihin lähtöä. Sai.
Eilen varmasti halusi, mutta vain minä sain. Keskityttiin vain minun nautintoon, huomenna sitten miehen seitsemän päivän kokeiluselibaatti loppuu, hänen oma tahtonsa kokeilla viikon kieltäytymistä. Onneksi minä en siittä kärsi :)
21.4.
Mutta senkin jälkeen on pari kertaa pantu mun aloitteesta.
Perjantaiyönä humalassa. Sitä ennen en edes muista koska. Ehkä hän haluaa jotain muuta mutta ei minua.
En tiedä. Viime yönä sain lämmitellä pitkään mutta lämpes sit lopulta kuitenkin ja lopussa ainakin tykkäs oikein paljon. En tiedä lasketaanko se, enkä tiedä, onko sillä töissä ollut tänään jotain haluja. Toissapäivänä ainakin halusi ihan selvästi.
Ihme kyllä, eilen hän halusi.
Harvemmin hän haluaa ja jos haluaa, niin max kerran viikossa.
N22
Eli miehellä jatkuvat halut. Viimeksi rakasteltiin eilen illalla, sitä ennen eilen aamulla.
kun tultiin illan vietosta kotiin ja saatiin olla kko yö kaksistaan ilman lapsia.
Joku muu voisi ehkä tietää milloin minun mieheni viimeksi halusi.
riittää että vaikka kumarrun nostamaan lattialta jotain tavaraa ja miehellä on hyvä näkymä takaa päin. :D Oikein viriili mies, mutta hellä, romanttinen ja huomioiva, eli ei vain työnnä yllättäen munaa suuhun ja oleta, että olen heti messissä...
haluaisi joka päivä, jos vaan itse haluaisin. Mieheni mielestä seksi seitsemän kertaa viikossa on hyvä määrä. Harmi, että mielihalumme ei siinä kohtaa..
halua koskaan. Hoitaa varmaan velvollisuudesta nekin hommat kanssani.