Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi lapsiset perheet joissa äiti

Vierailija
14.03.2010 |

kotona. paljon teille jää kuukaudessa rahaa laskujen ja lainojen jälkeen elämiseen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksan vaikka kaikki ostokseni luottokortilla, niin mihin elämiseen sitä sitten vielä rahaa pitäisi jäädä? Vai tarkoititko, että paljonko jää säästöön?

Vierailija
2/18 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen yhden lapsen 7kk kanssa kotona. Mies töissä. Vuokran ja laskujen jälkeen meidän yhteisistä varoista käyttöön jää n. 200e/kk. Eipä sillä pahemmin juhlita. Kaikki menee pääosin ruokaan ja vaippoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen yhden lapsen 7kk kanssa kotona. Mies töissä. Vuokran ja laskujen jälkeen meidän yhteisistä varoista käyttöön jää n. 200e/kk. Eipä sillä pahemmin juhlita. Kaikki menee pääosin ruokaan ja vaippoihin.

meilläkin. rahaa tosin jää vielä vähemmän sillä miehellä tosi huono palkka.Jos laskuja tulee vähemmän jää ruokarahaa kuukaudessa jopa 150e. jos on enemmän laskuja voi jäädä vain 50e.

Vierailija
4/18 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksan vaikka kaikki ostokseni luottokortilla, niin mihin elämiseen sitä sitten vielä rahaa pitäisi jäädä? Vai tarkoititko, että paljonko jää säästöön?

Vierailija
5/18 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/18 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis perheet joissa mies töissä töissä ja äiti VAUVAN kanssa kotona(äidin tulot siis VAIN kotihoidontuki) ap

Vierailija
7/18 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan äitiys- tai vanhempainrahaa.

Kotihoidontukea alkaa saada kun lapsi 8 - 9 -kuinen. Ja yhden lapsen kanssa voi kyllä hyvin tehdä sitten lisätienestiä, opiskella jne.

Vierailija
8/18 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloinkin kun oli vain yksi, meillä oli yhteiset tulot niinkuin myös menot.

En ole tuhlavaista sorttia, ostan mitä tarvitaan, ja harvoin jotain ylimääräistä. Rahaa on normaaliin elämiseen sen verran, että ei ole ikinä tili mennyt tyhjäksi.

Vierailija
9/18 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidontukea alkaa saada kun lapsi 8 - 9 -kuinen. Ja yhden lapsen kanssa voi kyllä hyvin tehdä sitten lisätienestiä, opiskella jne.

Vierailija
10/18 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkin jälkeen kun saa lapsesta kotihoidontukea. Eikö saa järkeviä vastauksia?Ainoastaa pilkun viilausta?ap

Vierailija
11/18 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/18 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan kotona vain yhden lapsen kanssa kotona. Esikoisen äidit menevät kaikki suoraan synnäriltä takaisin töihin.

Vierailija
13/18 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisekseen, miksi 1 lapsen kanssa ei saisi olla kotona? Miksi pitäisi opiskella tai hommata lisätienestejä jos ei ole kiinnostusta tai rahantarvetta?

Tällä on kyllä kummallinen ilmapiiri nykyään. Ap kysyy asiallisen kysymyksen niin heti tulee pelkkää vittuilua ja kummallisia kommentteja.

Vierailija
14/18 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/18 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani opiskelevat ja/tai tekevät töitä samalla kun hoitavat sitä yhtä lasta.

Vierailija
16/18 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eihän lastaan saa laittaa hoitoon tai on huono äiti?

Vierailija
17/18 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisiköhän meillä jotain 1200-1500 lainojen ja ihan pakollisten laskujen jälkeen. En ole laskenut keskiarvoa.

Tiedän kyllä paljonkin naisia, jotka eivät mene heti töihin, kun esikoinen täyttää 9 kk, joten ei liene harvinaista olla hoitamassa yhtä lasta kotona.

Vierailija
18/18 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole yhden lapsen kanssa kotona niin kertokaas mistä saan ilta/vkl töitä? näitä siksi että silloin mies voi olla lapsen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän