Kuinka monta % sisarussarjassasi on akateemisia?
Kommentit (51)
kaikki ollaan hoitsuja, paitsi mun sisko joka ei ole mikään
paitsi että nuorin siskoni kirjottaa just ylioppilaaks, ja siitä vielä tulee akateeminen luultavasti, eli hankalaa sanoa...
Missä muuten kaikki yli 100% menevät on? Eikö kukaan ole keksinyt olla tuplasti akateeminen kahden tutkinnon suorittamisella? :D
Jep, aamukahvi on vielä juomatta.
Haloo? Jos niitä sisaruksia on kymmenen kummallakin niin ehkä sitten prosentteina?
mun puolella 150 % (itselläni 2 akateemista tutkintoa)ja miehellä 20 %.
No ei täällä vissiin ainakaan pyöristää osata, sen verran monella (oletettavasti) kolmilapsisella perheellä on 66 % akateemisia, huoh.
Hahhaa :D :D Naurattaa toi prosenttimäärä :D
100% (4 henkeä joista kaksi uusperheen kautta).
Miehen puolelta 75% (kaikki kolme sisarusta mutta ei hän itse).
Vaimon sisarukset: maisteri ja kandi (kohta tosin maisteri)
Miehen sisarukset: tohtori ja maisteri.
Itse olemme molemmat maistereita.
Meitä on tosin vain kaksi ja mieheni sisarussarjassa kolme. Kaikilla akateeminen loppututkinto. Jos vielä laajentaa molempien sisarussarjojen puolisoihin, niin sitten joukossa on yksi, joka ei ole "akateeminen" ja 9/10 on.
100 % kun minä en ole siinä mukana. Miehellä 20 %.
Yksi on maisteri, toinen lisensiaatti, kolmas tohtori ja se neljäs ammattikoulusta valmistunut.
Miehen sisaruksista akateemisia 33 %, AMK 33 %, lopuilla useampi ammattitutkinto. Molempien sisaruksista monella useampia eritasoisia tutkintoja.
kaikki ollaan hoitsuja, paitsi mun sisko joka ei ole mikään
nainen ainakin luultavasti..
ollaan kaikki akateemisia, eli mulla 100 %, miehellä 66%.
Kolmesta sisaruksesta olen ainoa korkeakoulutettu. Miestä/puolisoa minulla ei ole.
ja kun valmistun, olen tyyliin koko suvussani eka akateeminen. Miehellä ei sisaruksia eikä hänellä ole akateemista taustaa, suvusta en tiedä...
ja miehellä 33%, mies siis ainoa.
Miehellä sata proenttia eli molemmat.