Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti pääsen kuntoon seuraavalla ohjelmalla..

Vierailija
13.03.2010 |

3 x viikossa kuntosalia (lihasryhmiä vaihdellen)

1 x viikossa bodypump

1 x viikossa vaihdellen spinning, pilates, jooga tms.

Olen aikalailla aloittelija eli lähdössä ns. tyhjästä, nyt pari viikkoa olen ottanut rauhassa salilla ja jumpissa ja ensi viikosta ajattelin siirtyä tuollaiseen "ohjelmaan".

Olen tosi hoikka mutta lihasta ei juuri nimeksikään..ruokavalion pitäisi olla nyt suht kunnossa eli paljon proteiinia ja syömisten määrää olen myös yrittänyt lisätä.

Kiitos, jos joku kommentoi :-) vinkkejä saa myös antaa..miltä tuollainen ohjelma kuulostaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sali + bodypump. Vaihda yksi niistä johonkin spinningiin tai vastaava.

Vierailija
2/6 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 166/50..en usko tarvitsevani kamalasti rasvanpolttoa vaan lähinnä just sitä lihastreeniä?! Jotkuthan käy 5 krt/viikossa salilla..tuossa tulisi kolme salikertaa + pumppi + joku iisimpi treeni per viikko. Kiva kun neuvoit mut en vaan näe et tossa olis liikaa? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tosiaan haluat lihasmassaa kasvattaa niin tuo 3 kertaa viikossa salia+bodypump on ihan sopivasti :)

Tosin sanoit olevasi aloittelija, joten kannattaa muistaa ettei heti lähde ns. täysillä vetämään (lihakset menevät helposti jumiin) ja muutenkin saattaa alkaa nopeasti puuduttamaan koko touhu.

Tsemppiä kuntoiluusi!

Vierailija
4/6 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ohjelmalla olet aika nopeasti ylikunnossa. Mitäpä jos vaihtaisit yhden kuntosalikerran reippaaseen ulkoiluun ja kävelylenkkiin?

Vierailija
5/6 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käyn 4 krt viikossa salilla ja muuten satunnaisesti mitä ehtii. Ja hyviä tuloksia tulee ihan tuollakin tavalla.

Millä tyylillä treenaat? Mitä haluat kehittää? Jos massaa haluat (lihaksia) niin panosta lihasryhmiin erikseen ja pidä lepoa tarpeeksi. Levossa kehittyy parhaiten! Siis tietty niin että osaa painaa kun pitää kunnolla painaa.. :)

Vierailija
6/6 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda yksi salikerta tai pumppi aerobiseen, esim. spinning, juoksu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi