Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle nyt vasta selvis että pikkuautot

Vierailija
13.03.2010 |

on oikeiden autojen kopioita. Ja että pohjasta voi lukea mikä auto on ollut mallina. Mä olen tähän asti luullut, että joku lelusuunnittelija vaan suunnittelee kivannäköisiä pikkuautoja.Kunnes nyt ostin omalle pojalleni ekan pikkuauton ja mies valisti mua... Yhtäkkiä mä tajuan kirkkaasti, miten miehet voi noin vain lonkalta heittää auton kuin auton merkin ja mallin ja aina menee nappiin. Nehän on opiskelleet niitä ihan pienestä lähtien! Miten mulle ei ole tätä kerrottu aiemmin? :-O Tiesittekö te kaikki muut tän asian?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mulla onkin 2 isoveljeä.

Vierailija
2/9 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjasta on aina hyvä luntata, jos muuten ei merkkiä tiedä. Kaikissa pikkuautoissa tuota merkkiä ei tosin ole vaan ne ovat suunnittelijoiden luomuksia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedän.:)

Vierailija
4/9 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ihan halvimmat ei kyllä ole tuollaisia, meiltäkin löytyy paljon "merkittömiä" pikkuautoja.

Itse olen lapsena kyllä opetellut automerkit ihan oikeista autoista :) Kuulemma.

Vierailija
5/9 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutyttönä tuli tutkittua isoveljen perässä kaikki pikkuautot mitä talosta vaan löyty.

Vierailija
6/9 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on enimmäkseen hotwheels- ja autot- pikkuautoja.

Silti pojat tunnistaa automerkit ja mallit tosi hyvin. Ovan niistä vaan niin kovin kiinnostuneita, että oppivat.

Vierailija
7/9 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotona puhuttiin niistä ihan tyyliin: "nyt ostettiin tänään Mikolle (veljelleni, nimi muutettu) uusi Mersu". Ja sitten katselin veljeni pikku autoa "ahaa, Mersu" ja annoin tylsän auton takaisin veljelleni :-DD

Vierailija
8/9 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun tämäkin selvisi :).

Vierailija
9/9 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin kyllä ennen kun minulla oli poikaakaan.

Kyllä minäkin tunnen autojen merkit ainakin läheltä, uudemmat autot kyllä näyttää kaikki samoilta kaukaa katsottuna. Siis saman kokoluokan autot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä