Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostoskrapula... Rahaa paloi. Pitääkö palauttaa?

Vierailija
13.03.2010 |

Monta sataa taas hurahti menemään. Kesävaatteita, lapsille kevätpukuja... Varmaa 700 € meni. Argh!!!!!!!!!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai osa osti (valitsi) itsekin. Lykkäsin niille rahaa kouraan ja parin tunnin päästä ne tuli noin sadan kassin kanssa treffipaikkaan.

Vierailija
2/9 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ku kaupat on täynnä kaikkea IHANAA! Eikä mikään halpa koskaan näytä ihanalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin osan takaisin. Yksikin kaunis vaate piristää! Vie se takaisin mitä tarvitset, mutta älä sitä, mitä ilman et voi tulla toimeen! Alemyynnistä voit sitten ostella kesävaatteita. joskus ale:t alkavat todella aikaisin.

Mut ku kaupat on täynnä kaikkea IHANAA! Eikä mikään halpa koskaan näytä ihanalta.

Vierailija
4/9 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautus koskee vain virheellisä vaatteita/tuotteita.

Postimyynnissä on lainmukainen 14 pv:n palautusoikeus, mutta normaalikaupassa ei.

Vierailija
5/9 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim stocka.

Vierailija
6/9 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttämissäni kaupoissa on esim 10vrk vaihto-ja palautusoikeus. Käytän hyväkseni, kun sorrun usein heräteostoksiin.

Vierailija
7/9 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tosi pienet ostelut ja silti usein kaduttaa, varsinkin kaikki tarpeeton mikä jää kaappeihin lojumaan käyttämättömänä.

Oikeesti tosi vähällä tulee toimeen kun harkitsee ostamisensa.

Vierailija
8/9 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kaikissa kaupoissa on nykyään palautusoikeus 14 päivää, joissakin jopa 30 päivää. Minä palautan ihan surutta vaatteet, jotka ei lapsille sovi, jos siis olen ostanut jotain esim. ilman sovittamista kun lapsi ei ole ollut mukana, ei mitään järkeä jättää kaappiin tavaraa, joka ei tule käyttöön. Ihan pienet yksityisliikkeet yleensä tarjoavat vaihto-oikeutta, mutta itse ostan niistäkin yleensä avokaupalla, jos ei lapsi ole itse mukana ja sovittamassa.

Palautus koskee vain virheellisä vaatteita/tuotteita. Postimyynnissä on lainmukainen 14 pv:n palautusoikeus, mutta normaalikaupassa ei.

Vierailija
9/9 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kaikissa kaupoissa on nykyään palautusoikeus 14 päivää, joissakin jopa 30 päivää. Minä palautan ihan surutta vaatteet, jotka ei lapsille sovi, jos siis olen ostanut jotain esim. ilman sovittamista kun lapsi ei ole ollut mukana, ei mitään järkeä jättää kaappiin tavaraa, joka ei tule käyttöön. Ihan pienet yksityisliikkeet yleensä tarjoavat vaihto-oikeutta, mutta itse ostan niistäkin yleensä avokaupalla, jos ei lapsi ole itse mukana ja sovittamassa.

Palautus koskee vain virheellisä vaatteita/tuotteita. Postimyynnissä on lainmukainen 14 pv:n palautusoikeus, mutta normaalikaupassa ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi