Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi teillä ajaa autoa, sinä vai miehesi?

Vierailija
13.03.2010 |

Kieltäytyykö miehesi koskaan ajamasta, siitä syystä ettei vain huvita ja käskee sinun ajaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kieltäytynyt ajoista ja eilen illalla oli eka kerta, kun pyysi minua ajamaan (oli menossa junalle tavallista painavampien matkatavaroiden kanssa), että saatiin auto takaisin kotipihaan.

Meillä ei ole tapana käskyttää toisiamme, mutta saa toki sanoa miltä tuntuu.

Vierailija
2/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä jos liikutaan, niin yleisimmin mies ajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olemme koko perheen kanssa liikenteessä, menemme useimmiten miehen autolla ja hän ajaa. Siinä on automaattivaihteet mihin en ole oikein tottunut. Joskus heitän miehen työjuttuihin autollani, silloin hän on aina kyydissä ja yleensä puhuu puhelimessa tai tekee kannettavalla töitä matkan ajan.

Vierailija
4/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaappaan avaimet useammin, koska tykkään ajamisesta, enkä tykkää istua takapenkillä (kuopuksen istuin on apukuskin penkillä, kun ei mahdu taakse).

Vierailija
5/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisesta se on miehen tehtävä ja myös miehestä.

Vierailija
6/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ajetaan mun autolla, koska miehellä on se kauppakassi ja mulla farkku.

En tykkää olla mieheni kyydissä, liian repivä ajotyyli! Koen olevani parempi kuski.

Vierailija
7/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hdessä mennään niin mies ajaa vaikka sitten minun autolla mennään.

Vierailija
8/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhdessä mennään johonkin niin otetaan jompikumpi autoista, ei mitään sääntöä kumpi. Yleensä mies ajaa, joskus se ei suostu ja sitten juostaan autolle kilpaillen kumpi pääsee istumaan pelkääjän paikalle!

Mut joo, yleensä ajaa mies.

Vierailija
9/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi auto, jota ajaa molemmat. Riippuu tilanteesta.

Vierailija
10/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ajan vaan kun on pakko eli silloin kun menen yksin jonnekkin. Itse vihaan ajamista ja välttelen sitä viimeiseen asti :)

Vierailija
11/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies, kun mneee omia reissujaan. Yhdessä jos kuljemme niin yleensä mies. Mä inhoan autolla ajamista, vaikka olen sitä työksenikin joutunut tekemään.

Vierailija
12/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus toki mieskin.

Vierailija
13/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli niillä ajelemme. Mustasukkaisia emme autoistamme ole,vaan ajamme myös toistemme autoilla.

Yleensä kun menemme jonnekin yhdessä, mies ajaa. Ja miksei ajaisi, kun ajokokemusta on paljon enemmän kuin minulla ja minun hommani on viihdyttää lasta takapenkillä. Kuljemme yhdessä kummallakin autolla, tilanteen mukaan. Pidän ajamisesta kyllä, mutta arastan ajella aivan tuntemattomissa kaupungeissa, joten jos reitti ei ole tuttu, mies ajaa. Saahan siinä sitten äiti lepohetken :)

Vierailija
14/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi auto. Arkisin mennään samaa matkaa töihin ja takaisin, tällöin mies ajaa, koska itse jään matkan varrella omalle työpaikalleni. Lomamatkoilla minä ajan enemmän, tykkään ajaa maantieajoa, kaupunkiajo ei niinkään innosta. Mies ei meillä tykkää autoilusta, pakolliset ajot menee, mutta muutoin jätää ajamisen suosiolla minulle, eikä ole koskaan 20v aikana valittanut ajotaidoistani. :)

Vierailija
15/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen on auto ja ajokortitikin saatiin samaan aikaa. Tykkään ajaa autoa ja olen ajanut paljon enemmän, miestä pyydän ajamaan, jos olen poikkeuksellisen väsynyt..

Vierailija
16/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes korttia...

Vierailija
17/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä liikkeellä. euroopassa yleensä mä ajan ruotsin ja tanskan halki, mies tykkää hurjastella saksassa.

Vierailija
18/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miehen tehtävä. Näytin niitä viestejä miehelleni, joka joskus istuu pelkääjän paikalle ja toteaa tylysti "Sä ajat." Mä inhoan auton ajamista ja mun mielestä herrasmies ajaa autoa eikä naisen tarvitse ajaa, jos ei halua.

Vierailija
19/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan yleensä, molemmilla on ajokortti mut miehellä ei ollut vuosiin autoa eikä siis ajanutkaan. Maantieajoa mies ajaa suhteellisen mielellään, mutta kaupungilla ajan aina minä. Olen yksinkertaisesti parempi kuski ja molemmat mmeistä tietävät sen.

Vierailija
20/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miehen tehtävä. Näytin niitä viestejä miehelleni, joka joskus istuu pelkääjän paikalle ja toteaa tylysti "Sä ajat." Mä inhoan auton ajamista ja mun mielestä herrasmies ajaa autoa eikä naisen tarvitse ajaa, jos ei halua.

Oldsmobile aloitti autojen valmistamisen v.1899. Miten viela voi ajaminen olla noin vaikeata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi