Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi teillä ajaa autoa, sinä vai miehesi?

Vierailija
13.03.2010 |

Kieltäytyykö miehesi koskaan ajamasta, siitä syystä ettei vain huvita ja käskee sinun ajaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miehen tehtävä. Näytin niitä viestejä miehelleni, joka joskus istuu pelkääjän paikalle ja toteaa tylysti "Sä ajat." Mä inhoan auton ajamista ja mun mielestä herrasmies ajaa autoa eikä naisen tarvitse ajaa, jos ei halua.

ei tarviais tapella ;) Mutta oikeassa olet, herrasmies kyllä jaksaa ajaa sitä autoa! Syyttävä somi ukollesi!

Vierailija
22/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miehen tehtävä. Näytin niitä viestejä miehelleni, joka joskus istuu pelkääjän paikalle ja toteaa tylysti "Sä ajat." Mä inhoan auton ajamista ja mun mielestä herrasmies ajaa autoa eikä naisen tarvitse ajaa, jos ei halua.

Oldsmobile aloitti autojen valmistamisen v.1899. Miten viela voi ajaminen olla noin vaikeata?

mutta kyllä minä oletan, että mies avaa minulle oven, kun sellainen vastaan tulee ja ajaa myös autoa, jos olemme yhdessä matkalla. Herrasmiehet tekee niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee meillä, vähän fiiliksen mukaan. Ja kumman säädöt on jääneet edellisestä ajokerrasta penkiin.

Vierailija
24/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olemme menossa samaan paikkaan, eikä kumpikaan ole kuskina siksi että toinen saisi ottaa alkoholia, mies ajaa oikeastaan aina. Syynä se että hän pitää ajamisesta ja minä en.

Mutta siis siitä huolimatta kyllä ajan joka ikinen arkipäivä autoa ja kilometrimääräisesti paljon enemmän kuin mieheni. Nuo yllämainitut ovat poikkeustapaus.

Vierailija
25/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olemme molemmat kyydissä. Kilometreissä minä ajan kuitenkin paljon enemmän, koska hoitelen suurimman osan asioista päivällä, kun mies on töissä (mies kulkee töihin pyörällä).

Vierailija
26/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajamme yleensä omia autojamme. Mieheni ei halua ajaa "pientä" autoani, siis keskikoista farkkua (Volvo V50), ja minä taas en haluaisi ajaa keskustassa/ahtaissa paikoissa mieheni maasturia.

Riippuu aika paljon myös siitä, että kuinka paljon lapsemme tarvitsee huomioa takapenkillä, ja jos tilanne vaatii aikuiselta suurempaa panosta, kuskina toimii yleensä isäntä, ja minä pidän lapselle seuraa. Meillä vaikuttaa kuskin valintaan myös se, että kumpi on virkeämpi, eli saanut nukuttua paremmin yöllä (lapsi herättelee).

Pidemmillä matkoilla ajamme vuorotellen, myöskin silloin kun vedämme matkailuvaunua.

Vierailija
27/27 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yhdessä mennään, yleensä mies ajaa, koska minä tykkään palveluttaa itseäni ja antaa ohjeita :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme