Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tilille putkahti tänään 50 000 euroa

Vierailija
13.03.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiiä mihin sijoitat ne niin mä voin kyllä ilmottaa tilinumeroni, sinne saa laittaa tulemaan.

Vierailija
2/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettavaaaaaaaaaaaaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiiä mihin sijoitat ne niin mä voin kyllä ilmottaa tilinumeroni, sinne saa laittaa tulemaan.

Muuten oisit tietenkin saanut ne :)

Ap

Vierailija
4/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumediilerit täälläkin...

Vierailija
6/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap raskaana jollekin ukkomiehelle ja tää mies on maksanut ap:n hiljaiseksi?

Vierailija
7/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on suhde mieheen joka on ottanut vaimon kanssa isot lainat. Mies on siirtänyt rahat ap:n tilille yrittäen että erossa "puuttuvat" rahat voi selitellä tuhlailluksi autoihin, matkoihin, naisiin etc. Vaimon kanssa menee velkojen maksu puoliksi kun miehellä on oikeasti rahat jotta saa aluilleen elämän aloittamisen uuden naisen kanssa.

Vierailija
8/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on suhde mieheen joka on ottanut vaimon kanssa isot lainat. Mies on siirtänyt rahat ap:n tilille yrittäen että erossa "puuttuvat" rahat voi selitellä tuhlailluksi autoihin, matkoihin, naisiin etc. Vaimon kanssa menee velkojen maksu puoliksi kun miehellä on oikeasti rahat jotta saa aluilleen elämän aloittamisen uuden naisen kanssa.

Ei se varmaan sentään lainarahoja ollut, omia säästöjään vain. Mutta edelleen veikkaan että ap:n rakastaja vedättää kilttiä vaimoraukkaa ankarasti tulevassa erossa...

Vai tuliko (vain tylsästi) perintörahat? Me väsyneet av-mammat janoamme kuulla jotain paheksuttavaa :D

Kerro ap, mistä kyse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä