Olin tänään täällä ilkeä!
Olin tänään täällä pitkästä aikaa. Ei olisi kannattanut... Tuli vastattua moneen aloitukseen aika ilkeästi. Jokaiseen vastasin kuitenkin totuudenmukaisesti. Tosielämässä en tosin antaisi sellaisia vastauksia kenellekään. En, koska en kehtaa. Mutta ajattelen mä sielläkin välillä, että miten paljon tyhmiä ihmisiä on olemassa ja miten niitä voi päästä asemaan kuin asemaan...
Eipä taas tarvii vähään aikaan täällä vierailla!
Kiitos ja anteeksi!
Kommentit (11)
Ja en ole siviilissä tämmönen. Joskus tulee ihan pahamielikin kun kirjoitan liian suoraan. Asiat voisi sanoa kauniimminkin. Pyydän myös anteeksi..täälä vain tulee itsestään ihan uusi puoli esiin.
Saatoit pahoittaa jonkun mielen. Vaikka oman siskosi, äitisi tai serkkusi. Sitä kun ei tiedä ketkä täällä kirjoittelevat. Seuraavan kerran kannattaa miettiä mitä kirjoittaa.
Täällä kun ilkeilee, niin voi olla paljon parempi ihminen tosielämässä.
Pura vaan paineesi täällä, äläkä anteeksi pyytele..
Tämä on av:n tarkoitus, purkaa paineita...
ei ole rangaistusta, ei ongelmia, kaverit ei kaikkoa vaikka miten haukkuisi täällä toisia. Harvemmat on oikeasti noin ilkeitä oikeassa elämässä kuin täällä. Ja ne, jotka ovat yhtä ilkeitä oikeassa elämässä, ovat tosi yksinäisiä ihmisiä sillä heillä ei ole kavereita, sen takia kun ovat niin ilkeitä toisille.
Netti-ilkeys on kyllä tyhmää :( Ette tiedä miten murheellinen naama sillä toisella on kun odottaa innoissaan vastausta ja saa ilkeitä vastauksia.
Ehkä vain kärkevä, mikä on ymmärrettävää, jos suututtaa.
ei ole rangaistusta, ei ongelmia, kaverit ei kaikkoa vaikka miten haukkuisi täällä toisia. Harvemmat on oikeasti noin ilkeitä oikeassa elämässä kuin täällä. Ja ne, jotka ovat yhtä ilkeitä oikeassa elämässä, ovat tosi yksinäisiä ihmisiä sillä heillä ei ole kavereita, sen takia kun ovat niin ilkeitä toisille. Netti-ilkeys on kyllä tyhmää :( Ette tiedä miten murheellinen naama sillä toisella on kun odottaa innoissaan vastausta ja saa ilkeitä vastauksia.
peset kätes näitten nuoleskelevien ihmisten kuolassa. onks kivaa? et sä mitää häpeä sä nautit tästä ja etenkin siitä että revittelet häpeitäs kaikkien nähden av:lla auki.
kyl sä oot paska. häpeä
T. punkkari äiti
kirjoitatte ilkeästi ja tunnette siitä pyhää omaatuntoa. Miksi sitten kirjoitatte?
Minä kirjoitan vain mitä kädet on mieltä, aihe ei välttämättä merkitse mitään tai se onko tekstini ilkeä tai ymmärtävä.
Tärkeintä on antaa ketjun elää. Moni ketju kuolee.
Eniten kyrsii ettei kaikki kirjoita vaaan lukevat nopeasti ja painavat x. 
En tänään, mutta aikaisemmin ymmärtämättömyyttäni ja purkaakseni turhautumistani. Anteeksi. Olen todella pahoillani aiheuttamastani mielipahasta.
Olin kateellinen voimakkaalle naiselle joka sai 50 yhdenjalan kyykkyä.
Hävettää ihan.
Anna anteeksi mestari. 
Palstan henki on karu, sen mukaan kommentointi on ihan jees...saat anteeksi!