Missä vaiheessa av:sta tuli tällainen Jeesus-palsta
En halua millään tavoin loukata ketään, mutta ihmetyttää, että VAUVA-lehden keskustelupalstalla kymmenen viimeisimmän keskustelun joukossa on kolme uskontoa käsittelevää keskustelua. Eikö ole olemassa erilaisia uskonnollisia keskustelupalstoja, joilla voisi puida näitä uskonto-kysymyksiä.
Itse en ylipäänsä ole kovin innokas pohtimaan suhdettani jumalaan tai kirkkoon millään keskustelupalstalla. Kukin tokin taplaa tyylillään, mutta on hassua, ettei av:lla enää näy yhtään vauvoja tai raskautta koskevia pinoja.
Kommentit (4)
täällä keskustellaan paljonkin aiheista jotka eivät MINUA kiinnosta.
Aika hassua olettaa että aihe vapaa -palstalla olisi vain juuri minua kiinnostavia aiheita :)
Mä sain ainakin sen käsityksen, että ap ihmetteli näiden uskokeskustelujen suurta määrää. Ei sanonut, että aiheesta ei saisi keskustella.
AV-mammat tietenkin kääntää asian vähintään natsi-Saksan sensuuria vastaavaksi ihmisoikeusloukkaukseksi.
Keskusteletteko te IRL myös usein uskonnosta? Mä en puhu melkeen ikinä kavereideni kanssa uskonnollisista aiheista. Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Mä sain ainakin sen käsityksen, että ap ihmetteli näiden uskokeskustelujen suurta määrää. Ei sanonut, että aiheesta ei saisi keskustella. AV-mammat tietenkin kääntää asian vähintään natsi-Saksan sensuuria vastaavaksi ihmisoikeusloukkaukseksi. Keskusteletteko te IRL myös usein uskonnosta? Mä en puhu melkeen ikinä kavereideni kanssa uskonnollisista aiheista. Ihan mielenkiinnosta kysyn.
olen uskovainen. Täällä yleensä keskustelen ihan maallisista aiheista.
on AIHE VAPAA ja uskokeskustelut sopii tänne kuin nyrkki silmään.