Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuntui tosi kohtuuttomalta että täällä kirjoitettiin aivan perättömiä spekulaatioita

Vierailija
12.03.2010 |

siitä vauvan katoamisesta. Kyllä todellakin kirjoittajat voisivat mennä itseensä ja miettiä ennen kuin kirjoittavat kaikenmaailman spekulaatioitaan. Miksi lisätä jonkun ihmisen taakkaa tietämättömillä arveluillaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut niin se vaan kuitenkin aina menee.. Se on ihan inhimillistä. Ihmiset spekuloi kaikella tavoin kaikesta. Niin on tehty aina ja niin tullaan tekemään varmasti vastaisuudessakin.

Vierailija
2/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut niin se vaan kuitenkin aina menee.. Se on ihan inhimillistä. Ihmiset spekuloi kaikella tavoin kaikesta. Niin on tehty aina ja niin tullaan tekemään varmasti vastaisuudessakin.

mä haluan että ihmiset puhuu hyvää toisistaan ja haluaa toisilleen hyvää. Eikä aina usko pahaa toisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on normaalia, että tahdotaan spekuloida ja kaikki tahtoo mässäillä, mutta minusta sitä ei pitäisi julkisesti (esim. av-palstalla) tehdä ainakaan ennen, kuin asia on selvinnyt. Aiheutetaan vain lisää pahaa mieltä asianomaisille (ja kaiken lisäksi turhaan!).

Vierailija
4/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuisikaan jos kaikista haluaisi uskoa vain hyvää ja koskaan ei ketään epäiltäisi mistään! HUH!

Vierailija
5/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta kuin asiasta ja jokainen järkevä ihminen antaa niiden mennä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
6/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluan että ihmiset puhuu hyvää toisistaan ja haluaa toisilleen hyvää. Eikä aina usko pahaa toisista.

Vierailija
7/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosi moni irl oli myös sitä mieltä, että vauvan äiti oli homman takana. Olishan se ollut mahdollista, mutta kyllä tää ratkaisu oli todennäköisempi. Itse kyllä epäilin jotain häiriintynyttä aikuista. Kun mä olin 12, ansaitsin taskurahaa beibisittaamalla tuttujen pieniäkin lapsia, ei ihan ekaks olis tullut mieleeni mennä vieraita vauvoja koskettelemaan, saati hankeen upottaa... :( Mutta hyvä kun selvisi, helpottaa varmasti vauvan läheistenkin pelkoja.

Vierailija
8/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai nettipalstoilla ylipäätään..

Ihmiset puhuu työpaikoilla, kahviloissa,markettien kassajonoissa, harrastusten parissa, kampaajalla.. jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän