Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekipä lapsen kaveri ikävästi :(

Vierailija
12.03.2010 |

Olivat koulussa sopineet että ovat yhdessä iltiksen jälkeen, kun tämä toinen pääsee iltiksestä kolmen aikaan. Oma lapseni sitten lähti koululle sovittuun aikaan ja sovittuun paikkaan. Siihen tuli sitten pari muuta luokan tyttöä, jotka pyysivät tätä kaveria mukaan leikkiin ja tämä tyttö meni ja jätti lapseni yksin. Eli ihan turhaan tyttöni odotteli koko päivän että pääsee leikkimään tämän tytön kanssa, tämä valitsi sitten kuitenkin näköjään parempaa seuraa :(. Aika ikävästi tehty, kun kuitenkin varta vasten asiasta oli sovittu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senpä takia tyttöni hakeekin tätä epäluotettavaa kaveria seurakseen vain silloin jos ei muita kavereita ole saatavilla.

Vierailija
2/6 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tykkäisin että mulle tosta kertoisit niin sais pentu vähän tapakasvatusta.

Ei noin kaverille tehdä! Kohta jää oma kaveri ilman kavereita. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoajan saa olla puuttumassa.

Vierailija
4/6 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin tulee aina näitä riitoja sun muita kavereiden kanssa, mutta on muutama kaveri, jotka tulevat sitten aina pyytämään anteeksi kun ovat tehneet jotain ilkeästi, mutta suurin osa ei kyllä korvaansa lotkauta.

Vierailija
5/6 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin sydäntä särkee lapsen puolesta ja pari valittua sanaa mielelläni 'kaverille' sanoisin, mutta elämä on ja lapsen tulee se oppia. Kotona puhutaan sitten siitä, millainen on kiva kaveri ja millainen ei. Uskon, että sitä niittää, mitä kylvää.

Silti :-(

Vierailija
6/6 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytöllä on myös yksi tuollainen kaveri - ja valitettavasti vielä ainoa joka asuu tässä ihan lähellä (samalla tiellä). Tyttö tekee ohareita ihan viikottain - ihan ilmeisesti kiusanteon vuoksi. On kuitenkin itse kauhean riippuvainen meidän tytöstä ja on koko ajan vinkumassa seuraa ja syyllistämässä meidän tyttöä jos leikkii jonkun muun kanssa. Aina kun meillä on joku yökylässäkin, pommittaa tämä tyttö viestein ja puheluin, ellei ovella ramppaa jatkuvasti... Ja kuitenkin on tosiaan sellainen, että kun yhdessä leikkivät, voi yhtäkkiä häipyä jonkun muun luokse tai kutsua jonkun kotiinsa kylään (silloin heille ei tietenkään meidän tyttö saa mennä). Kurjaa on tosin, että perheen vanhemmat on samanlaisia - olen usein äidin kanssa sopinut jostain tyttöjen yhteisistä menoista, eikä ole sopimus pitänyt. Joskus todella törkeelläkin tavalla... Että ei paljon auta ainakaan meidän tapauksessa vanhemmille juttelut.