Miksi äidilläni on niin vaikeaa tulla
meille.Laskettuaika minulla keskiviikkona ja pyysin äitiäni meille yökylään nyt keskiviikkona tai torstaina siihen asti kunnes tulee se lähtö.Äitini pystyy kyllä tulemaan mitään esteitä hänellä ei ole.En usko että kovin hirveästi yliaikaa menee tämäkään lapsi.
Kommentit (23)
mutta se ei ole ongelma.Voimme kyllä maksaa bensakulut ym..siitä ei pitäisi olla kiinni.
Kattelin pelkkää otsikkoa ja funtsin että onpa sulla kummalliset keskustelun aiheet äitis kanssa ;)
Siis onko hän kieltäytyny tulemasta sun luo yöksi?
miksi hänen pitäisi tulla teille päivystämään?
Kattelin pelkkää otsikkoa ja funtsin että onpa sulla kummalliset keskustelun aiheet äitis kanssa ;)
Siis onko hän kieltäytyny tulemasta sun luo yöksi?
no hyvä että jotain naurunaihetta tässä..Niin siis ei suoranaisesti ole kieltäytynyt tulemasta meille, mutta äitini tuntien ei sitten tulekaan..todennäköisesti.Ei sillä mutta jos tulee yöllä lähtö niin ois ollut kiva että joku on sitten hoitamassa noita vanhempia lapsia.Mieheni kun niin mielelläni ottaisin tämän viimeisen lapsen synnytykseen mukaan.
ap
Oma äitini asustaa 350km päässä, mutta pääsisi täällä käymään kun itse vaan haluaisi lähteä.
Raskaana ollessani ei kertaakaan käynyt luonani vaan minä maha pystyssä reissasin porukoillani. Eipä äiti soitellutkaan kuin kerran kuukauteen. Nyt vauvan synnyttyä (vauva 2kk vanha) käynyt kerran luonani katsomassa poikaa (2pvän visiitti). Soittaa tosin useammin :D Harmi mut tällaisia jotkut vanhemmat ovat :/
No siis ap ei sulla olisi ketään muuta jonka voisit kutsua äitisi tilalle?
en luota häneen siinä määrin..valitettavasti.
ap
Voihan miehesi välillä käydä katsomassa miten siellä menee tai soittaa vaikka siskollesi ja kysäistä.. vai onko sairaalaan teiltä pitkäkin matka?
On kyllä tympeää tuollainen että joutuu stressaamaan tuollaisesta asiasta :/
Oma äitini asustaa 350km päässä, mutta pääsisi täällä käymään kun itse vaan haluaisi lähteä.
Raskaana ollessani ei kertaakaan käynyt luonani vaan minä maha pystyssä reissasin porukoillani. Eipä äiti soitellutkaan kuin kerran kuukauteen. Nyt vauvan synnyttyä (vauva 2kk vanha) käynyt kerran luonani katsomassa poikaa (2pvän visiitti). Soittaa tosin useammin :D Harmi mut tällaisia jotkut vanhemmat ovat :/
toisaalta tuntuu että kait nyt tämän kerran äitini voisi vaivautua, en minä nyt niin monesti ole synnyttämään menossa.Eikö sen vertaa voisi auttaa.Muutenkin lapset erittäin harvoin äitini hoidossa.
Eikö se äiti sitten voi tulla teille yöllä?
reilussa 3 tunnissa syntyi.
ap
sairaalassa ehdittiin olla vain kaksi tuntia.
Kolmannen kanssa varauduttiin todella nopeaan synnytykseen, mutta.... meni kaksi viikkoa yli, ja silloinkin kesti 7 tuntia! En ollut yhtään ajatellut, että voisi mennä noin, niin oli tosi raskaat ne kaksi viikkoa, "eihän tää synny ikinä". Synnytyksen kesto myös järkytys, olin ollut sairaslomalla supistusten vuoksi kaksi viikkoa ennen äitiysloman alkua, ja vauva laskeutui hyvissä ajoin, aina neuvolassa sanottiin, katotaan tuletko vielä, ja tulinhan minä;)
Varaudu henkisesti odotukseen.
Voihan miehesi välillä käydä katsomassa miten siellä menee tai soittaa vaikka siskollesi ja kysäistä.. vai onko sairaalaan teiltä pitkäkin matka?
On kyllä tympeää tuollainen että joutuu stressaamaan tuollaisesta asiasta :/
sairaalaan ei ole tosiaan ptikä matka 5 minuuttia.Siskonikaan ei asu kaukana joten kait tähän joku ratkaisu löytyy.Tilaisin vain vähän hitaamman synnytyksen tälläkertaa,viimeksi kun en ehtinyt itsekään mukaan:D
ap
reilussa 3 tunnissa syntyi.
ap
sairaalassa ehdittiin olla vain kaksi tuntia.
Kolmannen kanssa varauduttiin todella nopeaan synnytykseen, mutta.... meni kaksi viikkoa yli, ja silloinkin kesti 7 tuntia! En ollut yhtään ajatellut, että voisi mennä noin, niin oli tosi raskaat ne kaksi viikkoa, "eihän tää synny ikinä". Synnytyksen kesto myös järkytys, olin ollut sairaslomalla supistusten vuoksi kaksi viikkoa ennen äitiysloman alkua, ja vauva laskeutui hyvissä ajoin, aina neuvolassa sanottiin, katotaan tuletko vielä, ja tulinhan minä;)
Varaudu henkisesti odotukseen.
senkun tietäisi:D
kohtuullista vaatia häntä tulemaan yötä mahdollisesti useammaksi yöksi vaan siltä varalta, että jotakin saattaa tapahtua.
80 km ei ole niin pitkä matka. Sinä voit mennä edeltä taksilla sairaalaan ja miehesi tulee perässä autolla, kun äitisi on tullut paikalle. Helppoa !
kohtuullista vaatia häntä tulemaan yötä mahdollisesti useammaksi yöksi vaan siltä varalta, että jotakin saattaa tapahtua.
80 km ei ole niin pitkä matka. Sinä voit mennä edeltä taksilla sairaalaan ja miehesi tulee perässä autolla, kun äitisi on tullut paikalle. Helppoa !
mutta sukuloidaanhan sitä yleensäkin muutenkin,en näe kuitenkaan mitään syytä miksei äitini voisi olla edes muutamaa yötä tuossa lasketunajan jälkeen meillä.Supistukset mulla yleensä alkaneet aamulla, joten toivotaan että tästäkin vasta aamusella.
ap
ap
Monet vanhemmat ihmiset eivät millään haluaisi yöpyä muualla kuin kotona tai korkeintaan hotellissa. Toisten nurkissa oleminen ahdistaa ja etenkin jos on lapsia talossa. Kaikki mummot eivät vaan ole innoissaan lapsista, tämän tiedän valitettavasti kokemuksesta. Raskausaikanani ihmiset kyselivät, että mitäs mummo tuumii ja olettivat hänen olevan tohkeissaan. Tuntui pahalta kun joutui mutisemaan jotain ympäripyöreätä, totuuden kerroin vain parhaille kavereille.
Ohhoh..varmaan olis itelläki päikkäriaika