Saagan pikkusiskolle nimi
Mitä (jotain samantyylisiä/oloisia) ehdottelisitte Saagan siskolle etunimeksi? Minä olen ihastunut Eedit nimeen ja miestä taas miellyttäis Elsa. Ei ole löydetty vielä sellaista nimeä, joka ois molemmille mieleinen. Ristiäiset lähestyy ja meinaa välillä iskeä paniikki
Kommentit (39)
Jos kerran pitää pilata nimi ja suomalaisintoilla?
Viikinkiaika, saamelaiset, kalevala, joten jotain sen "henkistä" valitsisin toisellekin eli:
Unni
Sunna
Tuuli
Lyyli(kki)
Aamu
Helga
Sigrid
Nanna
Thora
Fiona
paljon on ehdotettu uusiakin, kelepaako mikkään?
kumpi sana jäi ymmärtämättä? :o
Onko tämä suomea?
Islaa komppaan
Jag kompar dig.
Jaaki komppaan dinua. Onko tämä suomea?
Täällähän sitä on roikuttu jo vuoskaudet. Konkari mieluumminkin. Tai sanotaan nyt suoraan äiti-ekspertti (diplomi-äiti).
Nämä nyt pääsi ainakin miehelle ehdotettavaksi eli Veera, Roosa, Eeva/Eevi. Lisäksi Liina on yksi omia suosikkeja myös, mutta luulen, että tuonkin mies hylkää, Liinu ei ainakaan ole hälle mieleinen
Nuo Eedit ja Elsa eivät ole täysin poissuljettuja vaihtoehtoja, mutta mieluummin ehkä kuitenkin joku muu.
Monien ehdottama Aada on turhan yleinen.
ap
Tilda ja jos pian syntyvä vauva on tyttö, niin saa nimen Saaga
Eemi
Elissa
* Elsa
* Emmi
* Erika
* Emma
* Elli
* Elina
* Ella
* Elisabeth
* Ellen
* Elisa
* Eden
* Esther
* Elga
* Edit
* Enzo
* Eine
* Eleanora
* Eugenie
* Estelle
* Enrica
* Erisa
* Eirá
* Elfriide
* Elbmá
* Evonne
* Elpi
* Emmá
* Eivi
* Evelína
* Elvire
Onko kellään ehdotuksia? Meilläkin Saagan pikkusisko vailla nimeä??
Aada
Minea
Milia
Tiara
Emilia
Ester
Elea
Ester
Fanni
Taika
Bertta
Helen
Henriikka
Ingrid
Irene
Loviisa
Margit
Ruut
Sigrid
Sunna
Meidän esikoisesta ois tullut Saga, jos ois ollut tyttö. Ja hänelle siskojen nimiksi ainakin Elsa, mutta myös Edith on musta ihana nimi. Tästä ei nyt ollut ap:lle apua, mutta hassua, että ap:n ekassa viestissä oli just noi "meidän tyttöjen" nimet (jos meillä ois tyttöjä) vaikkakin vähän eri tavalla kirjoitettuna.
Luuumi, Miiiila, Liiiiiiiiiisa, Veeeeeeeeeeeeeera?
tai sitten Saaga ja Eedit.