Mikä toiminta julkisella paikalla ällöttää? Nyt kaikki skitsot vastaamaan!
Tuli tuosta mahan hieromisesta mieleen.
Kerran olimme 3-vuotiaan tyttäreni kanssa vaatekaupassa sovittelemassa vaatteita vaatekopissa, kun viereisestä kopista kuului ihmettelyä, kuinka "joku voi sanoa kakaraansa kullaksi" kun heillä yleensä vai huudetaan nimeltä jos sitäkään jne. Ilmeisesti luulivat meidän jo lähteneen sovituskopista.
Kutsun kaikkia lapsiani aina joko kullaksi tai rakkaaksi - onko se ihan kauheaa ja kummallista?
Kommentit (19)
Oksentaminen, pahoinpitely, huutamalla riitely, autettavan ohi käveleminen, ulkonäön arvostelu.
kun miehet ulkona ollessaan "tukkivat" sormella toisen sieraimen ja sitten niistävät niin paljon kuin lähtee. roikkuräät tottakai lentävät kaaressa maahan, tai mihin nyt mies sattuu tähtäämään... HYI! YÖKS!
(Pakatkaa miehille nessupaketti mukaan, kun lähtevät ovesta ulos!)
- miesten julkinen kuseminen
- räkiminen
- kynsien pureskelu
- nenän kaivaminen + tuotoksen sneppaaminen
muistui heti mieleen viime kesäinen Helsingin-reissu. Oli siinä lapsilla ihmettelemistä kun ratikkapysäkillä juoppo avasi tyynesi housut ja kuseskeli istualtaan ohikulkijoiden nilkoille. Oksentavia ei nyt yleensä onneksi päivällä näe. Imettäminen kyllä häiritsee myös.
- Minusta seksuuaalinen lääppiminen ja kaamea kielareiden vaihto EI kuulu julkisille paikoille.
- Päihteiden vaikutuksessa oleminen keskellä päivää.
- Virtsata julkisesti
- tapella kovaäänisesti tai fyysisesti
- Arvostella muiden ulkonäköä tai tyyliä negatiivisesti tai positiivisesti. Tämä erityisesti miehille! Niin usein saa kulla jotain tyyliin "Hyvä perse" tai "Hyvät tissit", "Kauhee sotanorsu"... yms.
Teinityttöjen äänekäs "keskustelu" julkisissa.
Humalaisten tappelu.
Naisten perään huutelu.
Mummot, jotka valittaa kaikesta: "Ei saa pyöräillä täällä", "Minä olin täällä ensin", jne.
joko puhelimeen tai kaverille tilitetään jotain elämäntarinaa, ei vois vähempää kiinnostaa muita matkustajia mutta pakko kuunnella kun kailotetaan. Kerran junassa joku nainen selitti lapsettomuudestaan ja parisuhdeongelmistaan puhelimeen koko 40 minuuttisen junamatkan. Ei jäänyt siinä vaunussa kellekkään epäselväksi.
ja kerran näin kylällä että joku pari käveli taas käsikädessä.. olen nähnyt pitkin vuotta.. oikeesti ne oli jotain vähän "ei kaikki" kotona, mutta nauratti oma reagtio , että ei noin voi tehdä montaa vuotta ja aikuiset vielä! =)
toinen mikä ei niin ärsyttänyt mutta ei tehnyt mieli jäädä katsoon niin oli kun joku paneskeli keskellä katua. ja toinen kerta autolla ajaessa huomasin illalla kun toiset teki sitä seinää vasten kadulla.
eniten ärsyttää joku huutava ja meteliä pitävä ihminen.
ällöttää naiset, jotka ajavat karvansa julkisesti. Kiva olla lasten kanssa uimassa, kun joku levittelee alapuskaansa ja ruokkaa sitä höylällä. Vauvauintipaikoissa sentään on kehoitus ihan hygieniasyistä jättää karvanajovehkeet kotiin.
Itse osoitan lapsilleni ja miehelleni hellyyttä julkisesti eli halaan, pussaan, kutsun rakkaaksi jne. Välillä joku mulkaisee, mutta minua se vain naurattaa! Eipä ole minulle sillä väliä, jos joku tuosta häiriintyy! Omapahan on mokansa, jos toisten onnesta suuttuu. Mitään huomiota en myönnä hakevani, näin toimin kotonakin.
kaupungilla. Saatetaan pussata liukuportaissa, hedelmä-vihannes-osastolla, pidetään AINA kädestä kiinni...
muistui heti mieleen viime kesäinen Helsingin-reissu. Oli siinä lapsilla ihmettelemistä kun ratikkapysäkillä juoppo avasi tyynesi housut ja kuseskeli istualtaan ohikulkijoiden nilkoille. Oksentavia ei nyt yleensä onneksi päivällä näe. Imettäminen kyllä häiritsee myös.
kun mulle tuli kaamea ruokamyrkytys ja alkoi oksettamaan keskellä päivää just ratikkapysäkillä. Siellä tolpalle yökkiessäni ja ripulia pidätellessäni sain paljon pahoja katseita. Olo oli karmea, mutta kukaan ei auttanut, kysynyt vointia. Tuskin kuitenkaan humalaiselta näytin. Hävetti ja harmitti. Onneksi oli rahaa tilata taksi kotiin (enkä oksentanut enää autoon).
miesten julkinen kuseminen on muka sen pahempi kuin naisten, molemmat on mielestäni ihan yhtä ällöjä! Ei tulisi mieleenikään missään julkisella paikalla kyykkypissailla, niin että muut joutuu katselemaan, yök!
Omien lapsien kutsuminen julkisella paikalla, v.. idiootiksi tai muulla vastaavalla nimityksellä on pahempaa kuin hellittelynimien käyttö.
miesten julkinen kuseminen on muka sen pahempi kuin naisten, molemmat on mielestäni ihan yhtä ällöjä! Ei tulisi mieleenikään missään julkisella paikalla kyykkypissailla, niin että muut joutuu katselemaan, yök! Omien lapsien kutsuminen julkisella paikalla, v.. idiootiksi tai muulla vastaavalla nimityksellä on pahempaa kuin hellittelynimien käyttö.
koska on yleisempää, ja tapahtuu vaikka bussipysäkin kupeessa. Naiset (useimmat) tajuavat tehdä sen piilossa.
kun miehet ulkona ollessaan "tukkivat" sormella toisen sieraimen ja sitten niistävät niin paljon kuin lähtee. roikkuräät tottakai lentävät kaaressa maahan, tai mihin nyt mies sattuu tähtäämään... HYI! YÖKS! (Pakatkaa miehille nessupaketti mukaan, kun lähtevät ovesta ulos!)
on 25-vuotias naiskaverini. En tunne yhtäkään miestä joka näin tekisi..
Kyllä ällötti ja jäi patongit kesken, kun näin miehen vetävän käteen puistossa, tuijottaen samalla mua. Ja hei, tämä tapahtui kultturikaupunki Pariisissa, ja puistossa oli myös lapsiperheitä, eli ei syytellä suomalaisia kaikista mahdollisista paheista. Puiston lähellä oli joku taideteos, jossa oli värikkäitä autoja jotenkin kumollaan, jos joku hoksaa paikan, ehkä 2001 tai 2002.
Kyllä ällötti ja jäi patongit kesken, kun näin miehen vetävän käteen puistossa, tuijottaen samalla mua. Ja hei, tämä tapahtui kultturikaupunki Pariisissa, ja puistossa oli myös lapsiperheitä, eli ei syytellä suomalaisia kaikista mahdollisista paheista. Puiston lähellä oli joku taideteos, jossa oli värikkäitä autoja jotenkin kumollaan, jos joku hoksaa paikan, ehkä 2001 tai 2002.
Niin joo, enkä tunne itseäni mitenkään skitsoksi, vaikka tämä ällöttikin.
että kai sekin jotakuta ärsyttää, jos joku äiti erehtyy osoittamaan lapsilleen hellyyttä julkisella paikalla. Minä kun joskus niin teen, ja aivan saletisti joku kuvittelee että "haen huomiota" lapsillani tms. Suomessahan kuuluu käyttäytyä kuin zombie julkisilla paikoilla, ilmeettömän kulkea itseään ja toisia koskettelematta ja katsomatta ;-)