Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookin uusin trendi nuorten keskuudessa

Vierailija
12.03.2010 |

On olla keskenään " naimisissa " jonkun samanikäisen kanssa + lisätä itselleen sisarruksia tai veljiä jotka eivät oikeasti ole siskoja tai veljiä vaan kavereita. Kehoitan kaikkia 14+ onko se nyt 13 se ikäraja sinne vanhempia hankkimaan itselleen facebook profiilin ja pakottamaan lapsensa ottamaan itsensä kaveriksi jotta pystytte katsomaan mitä pelleilyä ym siellä oikeasti tapahtuu!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmionta hommaa

Vierailija
2/10 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin nuo ap:n mainitsemat harmittomuudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kummityttö 14 v oli tehnyt testin KUinka puutteeessa olet ja oli kuulemma 83% puutteessa.

Vierailija
4/10 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita erilaisia "liittymäjuttuja" ollut ennenkin, meillä ainakin oli kaiken maailman mustekynätöhryä käsissä ja koruja, joilla ikään kuin kuvattiin samaa. Ei nyt toki naimisissa oltu, mutta minusta samaa harmitonta meininkiä.

Vierailija
5/10 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitonta pelleilyä. Eräs yli 30 v ystävänikin on fb-"naimisissa" yhden homomiehen kanssa.

Vierailija
6/10 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettavaa ap! Olisi todella lapsellista vakoilla lasta FB:ssä. Eipä kuulostanut lainkaan epänormaalilta noi hommat. Kuuluu tavallisten teinien elämään! Hanki itsellesi elämä!

Vierailija
7/10 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teineillä nuo olet mun puoliso (vaikka olisi samaa sukupuolta) on lähinnä ystävyyden osoituksia, hellyyden näyttöä huumorin varjolla.

Vierailija
8/10 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt minäkin muistin tuon keinujutun, menikö samaa vai eri tahtia naapurikeinun kanssa. ja kun siihen koitti itse vaikuttaa.. :)

Vierailija
9/10 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla naapurin tyttö ja paras kaverinsa väittivät olevansa kaksoset =)

Muutenkin noita kuvitteellisia perheitä, sisaruksia ja puolisoita oli ihan ilman internettiä.

Kyllähän ne lapset kaikenlaista hupsuttelee, ei niitä juttuja pidä liian vakavasti ottaa.

On minullakin fb:ssa vaikka mitä höpötyksiä ja osa kavereistani esiintyy aika erikoisella identiteetillä kun eivät halua omana itsenään netissä olla.

Ap ei vissiin ole koskaan pelleillyt eikä höpsötellyt :(

Vierailija
10/10 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä nämä testin: Päivän rakkautesi jne.

Olkoot naimisissa jos haluavat! (Ja olen kyllä oman lapseni FB-kaveri, älä pelkää. Minulla on jopa hänen tunnuksensa, ja pyydettäessä käyn esim. päivittämässä hänen pelejään jos ei itse ehdi.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi