Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks täällä osa ajattelee, ettei isä kykene hoitamaan vauvaa?

Vierailija
12.03.2010 |

Tämä tuli esille tuosta yhdestä ketjusta, jossa äiti joutuu leikkauksensa takia olemaan erossa vauvasta ja vauvan isä olisi halukas hoitamaan vauvaa tuon ajan.

Minulle oli itsestään selvää kun tuon aloituksen luin, että vauva olisi isällään kun äiti sairaalassa ja ajatukseni vahvistui kun kyseisen ketjun ap myöhemmin kertoi, että tämä isä on hoitanut nuorimman lapsensa käytännössä vauvasta asti. Yllätyin kuitenkin joidenkin vastauksista, että ei isä osaa hoitaa samalla tavalla kun äiti jne. Tiedän, että täällä on useita vastaajia, mutta miksi joidenkin mielestä isä ei voi hoitaa vauvaa kun äiti on sairaalassa, vaikka eivät yhdessä olisikaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän oikeassa vähän vastaavan "sattumaketjun", jota täällä varmasti pidettäis provona, jos siitä tänne kirjottaisi. Tuosta on kyllä nyt aikaa 5v kun se tapahtui eli ei enää ajankohtainen. Minusta tuon ketjun ap:n kertoma voi hyvin olla totta ja mielestäni tämän toisen ketjun ap sanoi, että tuo mies on hoitanut nuorimman lapsen jostain muutaman kk ikäisestä.

Ainoa mihin ei pysty on imettäminen.

Mutta tuossa toisessa ketjussa, oli ainakin minusta niin outo yhdistelmä sattumia,

että pari ei ole koskaan seurustellut, tapaillut, sekstaillut yh-isän kanssa, jolla kaksi lasta, hoitanut heidät vauvasta asti, (missä äiti?)ja ups ap tullut raskaaksi, nyt leikkaukseen suoraan synnytyssalista....

En usko tarinaa.

Vierailija
2/10 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osasit lukea aloitukseni niin olen kerran ravintolaillan päätteeksi harrastanut seksiä tuon yh isän kanssa. Ja tämä isä on hoitanut nuoremman lapsensa lähes yksin siitä asti kun vauva oli n. 1kk. Näiden lasten äiti lähti toisen miehen matkaan ja "unohti" lapsensa, tapaa heitä kerran 1-3kk:ssa.

Mutta tuossa toisessa ketjussa, oli ainakin minusta niin outo yhdistelmä sattumia,

että pari ei ole koskaan seurustellut, tapaillut, sekstaillut yh-isän kanssa, jolla kaksi lasta, hoitanut heidät vauvasta asti, (missä äiti?)ja ups ap tullut raskaaksi, nyt leikkaukseen suoraan synnytyssalista....

En usko tarinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin naiset eivät enää keksi perusteluja sille mikseivät he käy armeijaa. Miesten on käytävä sekin tai pakollinen siviilipalvelus...

Harvalla sitä on kutsuntaiässä vielä vauvoja, tuskin se nyt mikään syy on. Enemmän armeijaanmenoon varmaan vaikuttaa tuon ikäisten "miesten" keskenkasvuisuus, muijat armeijassa saa osakseen hihittelyä ja huorittelua, kuka sellaista haluaa kuunnella.

Vierailija
4/10 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mun tuttavapiirissä.

Tosin pitää kertoa mun omasta äidistä. Meidän esikoinen oli 3 viikkoa vanha kun jäi isänsä kanssa muutamaksi tunniksi illalla ja minä lähdin kaverin kanssa jumppaan. Äitini soitti ja kerroin missä olen. Äiti kysyi "missä vauva"? mä sanoin että isänsä kanssa kotona. Äiti siihen "herraisä, miten ne nyt pärjää"?

Mä olin ihan että ?

Mun isä ilmeisesti arvasi mistä on kyse ja kuulin kun se äidille kivahti "no, kyllähän ne nyt pärjää" :D

Vierailija
5/10 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseltiinhän tuota isän pärjäämistä pienten kanssa minultakin, kun mies jäi vanhempainrahakauden loppuosaksi kotiin ja minä menin töihin. Lapset 2v9kk, 1v9kk ja 8kk, tosin nuorin oli 7kk, kun aloitin työt. Vastasin, että jos minä pärjään ni lasten isäkin pärjää. Ja pärjäsi, vaikka ensimmäisen kuukauden lapset sairastelivatkin.

Vierailija
6/10 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin naiset eivät enää keksi perusteluja sille mikseivät he käy armeijaa. Miesten on käytävä sekin tai pakollinen siviilipalvelus...

Harvalla sitä on kutsuntaiässä vielä vauvoja, tuskin se nyt mikään syy on. Enemmän armeijaanmenoon varmaan vaikuttaa tuon ikäisten "miesten" keskenkasvuisuus, muijat armeijassa saa osakseen hihittelyä ja huorittelua, kuka sellaista haluaa kuunnella.

http://www.yle.fi/alueet/lappi/2010/03/armeija_tekee_tytoista_miehia_15…

Vierailija
7/10 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/10 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tarinaa.

Vierailija
9/10 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mies tasa-arvoinen lapsia hoidettaessa. On alusta asti ollut yhtä paljon mukana kuin minäkin. Muutaman kerran vuodessa teen viikonlopun reissuja toiselle paikkakunnalle ja aina silloin lapset on isänsä kanssa kotona, eipä käy sekuntiakaan mielessä eivätkö pärjäisi. Ainoa asia missä toimimme erilailla on vaatteet. Minä valitsen kaapista toisiinsa sopivat sävyt, mies taas nykäisee mitä käteen sattuu, aivan sama koska lapsi on kuitenkin puettu sopivasti.

Vierailija
10/10 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen vastaan että ei joka miehestä ole isäksi, eikä joka naisesta äidiksi.

Joskus koko suhde on huonoa sirkusta, kaikkihan osaa lapsia tehdä, ei kaikista ole hoitamaan lasta, puhumattakaan kasvattamaan omaa.

Itse nämä naiset on miehensä valinnut. Ja yhdessä tai yksin päättää että nyt tahdon vauvan.

Ei minun ja mieheni ero ole kuin rinnoissa: mies ei imetä mutta pakkasesta saa minun maitoja! Eikä meidän lapset kärsi vaikka söisi korviketta..

Jos joudun sairaalaan niin selvä se on että isää katsoo lapsien perään ja jos kuolen niin katsoo niiden perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi