Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Subin hääsarjassa pilattu hääjuhla!!!

Vierailija
11.03.2010 |

Ihan hauska idea, mutta ohjelmassa vedetty överiksi - puolet ohjelmasta selitettiin tuota showta, eikä näytetty hääparia paljon ollenkaan.

Lisäksi tuli sellainen fiilis, että toi hääsuunnittelija oli oikeastikin transu. Hirveä hinku oli päästä tekemään juuri naisen roolia. HIRVEÄ

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain niin paljon ideoita omiin häihini...

Vierailija
2/8 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä oli kuitenki livenä hauskempi, mut aika paskalta showlta vaikutti tvsta katottuna..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa kusettaa vieraita.

Vierailija
4/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kömpelöä lähinnä.

Vierailija
5/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta nää oli kerrankin hauskat häät, jossa oli oikeasti jotain uutta. Lisäksi hääpari oli upea, jotenkin rock ja herkkä yhtä aikaa. Aikuisia, fiksuja, tyylikkäitä.

Ja mehän nähtiin vaan tv-versio, jossa soluttautujia oli kieltämättä vähän runsaasti. Hääjuhlaan ohjelmanumero upposi varmaan hienosti. Paljon onnea ihanalle parille!

Vierailija
6/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin jotain uutta. Mua oksettaa ne ikänikuiset jalanpolkemisen kakun leikkauksen yhteydessä, tunnistusleikit ja sukkanauhan kaivelut ja morsiamenryöstöt. Ne on minusta jo aikansa eläneitä ja uuvuttavia. Moesti näkee, että vieraat liki haukottelee kun ne ei jaksaisi niitä samoja iänikuisia ja kuluneita leikkejä.

Moni rinssi ja rinsessa haluaa vain olla itse pääosassa koko ajan ja haluaa tehostaa itseään mosilla iän ikuisilla leikeillä. Niin ei tarvi olla vaan pääosassa voi olla fiksummastikin.

Minua on jo kosittu ja taatusti en mene naimisiin tutun kaavan mukaan.

Ihanan piristävää! Älkää aina tehkö kaikkea NIIN KUIN MUUT. (Joo ja en ole radikaali kaksikymppinen vaan jo keski-ikäinen mamma).

Vierailija
7/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasta häsläämistä niin kyllä jäi häät sivuosaan. Varastivat koko tilaisuuden.

Vierailija
8/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pari oli kyllä tosi cool, mutta aika ideaköyhiä itse, kun piti oikeen mainostoimisto ottaa mukaan. Hölmöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä