Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Body Shopin hamppukäsivoide: Voiko käyttää ikävän hajun vuoksi?

Vierailija
11.03.2010 |

Haihtuuko se pistävä hampun haju käsistä yön aikana? Oletteko olleet tyytyväisiä tuotteeseen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin kyseisestä käsivoiteesta ja on kyllä äärettömän tehokasta, mutta...

Ei, se haju ei katoa yön aikana, vaan jää tyynyyn, peittoon, lakanaan... Olen yrittänyt laittaa puuvillahanskat käteen, mutta jossain kohtaa yötä otan ne unissani pois.

Vierailija
2/7 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tykkää siitä hajusta.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska musta se tuoksuu ihanalle!! Ja on muutenkin sikahyvää :)

Vierailija
4/7 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut sellainen matkakokoinen tuubi reissuilla mukana ja joskus on tullut mieleen, että mahtaako huumekoira reagoida siihen hajuun?

Vierailija
5/7 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut sellainen matkakokoinen tuubi reissuilla mukana ja joskus on tullut mieleen, että mahtaako huumekoira reagoida siihen hajuun?

huume-huumeelle haise :) mustakin jotenkin ihana tuoksu, mulla oli yks ex joka tuoksu vähän samanlaiselle, sellanen poikamainen haju.

Vierailija
6/7 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaas selvää ennen kuin lähdette aukomaan. Hampusta voi valmistaa käytännössä mitä vaan muutakin kuin huumeita, ja huumekasvina on kyseessä eri lajike. Sillä pystyttäisiin osaksi ratkaisemaan maapallon ongelmia, jos sen viljelemisessä ei oltaisi niin pirun tiukkoja.

Ap, ei se haju tosiaan haihdu. Mieheni sanoi joskus, että haisen lapsuuden muovileluille :D

Vierailija
7/7 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimakas kylläkin. Mies valittaa siitä, herkkänokka. Kerrankin kun olen löytänyt tehokkaan voiteen, yksi aukoo päätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi