Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät-ketju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!I

Vierailija
11.03.2010 |

Herttainen pari :)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suloista että pieni tytär oli sylissä joka tilanteessa. Kun kerran lapsi on niin ihana nähdä että pari pitää lastaan häissä lähellä.

En nyt tarkoittanut sitä ettei mummo saisi hoitaa lasta häissä vaan ainoastaan tarkoitan että oli sööttiä ja näytti jotenkin läheiseltä kun tyttö oli mukana niin läheisesti.

Vierailija
2/25 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

subilla oli sentään jotain katsottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida löytyä pahaa sanottavaa parista. Niin rakastuneen oloisia. Ja ihania. Ainoa mikä mulla pisti silmään, oli se kun söivät kakkua samalla lusikalla vauvan kanssa. Itse olen siitä tarkka, niin huomasin.

Samaa asiaa katsoin, mutta siitä kuvakulmasta oli mahdoton sanoa vaihtoiko sulhanen lusikan syöttäessään ensin morsianta ja sitten vauvaa. Oli myös saatettu editoida niin, että tilanne näytti samalta hetkeltä ja tosiasiassa lusikan liikkeiden välillä olikin enemmän aikaa.

Vierailija
4/25 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaa jos 10 kuukauden ikäinen lapsi maistaa kakkua!!!

Vierailija
5/25 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammoilla voi olla mitään pahaa sanottavaa noista häistä. Kukaan ei ollut edes ruma tai läski :)

Vierailija
6/25 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteletko miksi ei saa? Mikä kakussa sellaista mitä 10 kk ei saisi maistaa?

Vierailija
7/25 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi kakun syöttäminen noin pienelle ja vielä eka äiti anto omasta lusikastaan ja sitte isä. Voi kamalaa!!!!!

Vierailija
8/25 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 10kk ikäinen voi aivan hyvin MAISTAA kermakakkua. Turhaa nipotusta nyt joillakin turhasta ja mitättömästä asiasta.

Vierailija
9/25 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkukaa meitä! Minä ja mieheni maistellaan lapsen ruokia samalla lusikalla esim autossa tai matkoilla, kun ei ole omia lusikoita kaikille saatavilla! Oon jopa syöny jugurtin samalla lusikalla lapsen kanssa!

Ihana pari, ja ihanat häät! Onnea heille :o) Tykkäsin kovasti, olivat niin tasapainoisia ja onnellisia.

Vierailija
10/25 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten aijon vauvani kanssa syödä samalla lusikalla perhekahviloissa jne ja aiheuttaa yleistä pahennusta, hähää!

Vierailija
11/25 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli oikein hyvä mieli. Niitten tyttö oli tosi söpö, oikea prinsessa.

Meni minulta ohi, minkäikäinen mahtoi hän olla?

Vierailija
12/25 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooppeli lommoilla!! Heti tuli vastamäki liittoon.

Vierailija
13/25 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli oikein hyvä mieli. Niitten tyttö oli tosi söpö, oikea prinsessa. Meni minulta ohi, minkäikäinen mahtoi hän olla?

Vierailija
14/25 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista tuli aidosti hyvä mieli katsoessa. Ihana, tasapainoinen nuoripari ja ihana pikkuprinsessa.

Lisää tällaisia satuhäitä!

Vierailija
15/25 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa meni ohi. Olivat kyllä ihan herttasia.

Vierailija
16/25 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna aiempiin satuhäiden morsiamiin ;) Kenellä oli jenkkakahvaa, isoa klyyvaria ja kenellä nyt mitäkin. Nämä olivat TÄYDELLISET satuhäät :)

Vierailija
17/25 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

murre vähän nauratti, kun on niin erilainen.

Mutta oli välitön ja iloinen tunnelma koko ajan.

Vierailija
18/25 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen pari ja tavalliset häät siis hyvällä maulla. Ei mitään yliammuttua ja erikoisuuden tavoittelua. Tällaisia olen odottanutkin!

Vierailija
19/25 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osu silmään ne karseet tarjoiluastiat siinä noutopöydässä! Siis sellaiset suurtalouskeittiön peltiset lootat :D

Vierailija
20/25 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka nyt jaksaa tollasia telkkarista kattoa... BOOOORIIING... Kyllä tositv:n tarkotus on hätkähdyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä