Satuhäät-ketju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!I
Kommentit (25)
subilla oli sentään jotain katsottavaa.
ei taida löytyä pahaa sanottavaa parista. Niin rakastuneen oloisia. Ja ihania. Ainoa mikä mulla pisti silmään, oli se kun söivät kakkua samalla lusikalla vauvan kanssa. Itse olen siitä tarkka, niin huomasin.
Samaa asiaa katsoin, mutta siitä kuvakulmasta oli mahdoton sanoa vaihtoiko sulhanen lusikan syöttäessään ensin morsianta ja sitten vauvaa. Oli myös saatettu editoida niin, että tilanne näytti samalta hetkeltä ja tosiasiassa lusikan liikkeiden välillä olikin enemmän aikaa.
haittaa jos 10 kuukauden ikäinen lapsi maistaa kakkua!!!
av-mammoilla voi olla mitään pahaa sanottavaa noista häistä. Kukaan ei ollut edes ruma tai läski :)
Perusteletko miksi ei saa? Mikä kakussa sellaista mitä 10 kk ei saisi maistaa?
toi kakun syöttäminen noin pienelle ja vielä eka äiti anto omasta lusikastaan ja sitte isä. Voi kamalaa!!!!!
Kyllä 10kk ikäinen voi aivan hyvin MAISTAA kermakakkua. Turhaa nipotusta nyt joillakin turhasta ja mitättömästä asiasta.
Haukkukaa meitä! Minä ja mieheni maistellaan lapsen ruokia samalla lusikalla esim autossa tai matkoilla, kun ei ole omia lusikoita kaikille saatavilla! Oon jopa syöny jugurtin samalla lusikalla lapsen kanssa!
Ihana pari, ja ihanat häät! Onnea heille :o) Tykkäsin kovasti, olivat niin tasapainoisia ja onnellisia.
joten aijon vauvani kanssa syödä samalla lusikalla perhekahviloissa jne ja aiheuttaa yleistä pahennusta, hähää!
tuli oikein hyvä mieli. Niitten tyttö oli tosi söpö, oikea prinsessa.
Meni minulta ohi, minkäikäinen mahtoi hän olla?
Ooppeli lommoilla!! Heti tuli vastamäki liittoon.
tuli oikein hyvä mieli. Niitten tyttö oli tosi söpö, oikea prinsessa. Meni minulta ohi, minkäikäinen mahtoi hän olla?
joista tuli aidosti hyvä mieli katsoessa. Ihana, tasapainoinen nuoripari ja ihana pikkuprinsessa.
Lisää tällaisia satuhäitä!
Multa meni ohi. Olivat kyllä ihan herttasia.
verrattuna aiempiin satuhäiden morsiamiin ;) Kenellä oli jenkkakahvaa, isoa klyyvaria ja kenellä nyt mitäkin. Nämä olivat TÄYDELLISET satuhäät :)
murre vähän nauratti, kun on niin erilainen.
Mutta oli välitön ja iloinen tunnelma koko ajan.
tavallinen pari ja tavalliset häät siis hyvällä maulla. Ei mitään yliammuttua ja erikoisuuden tavoittelua. Tällaisia olen odottanutkin!
osu silmään ne karseet tarjoiluastiat siinä noutopöydässä! Siis sellaiset suurtalouskeittiön peltiset lootat :D
Mutta kuka nyt jaksaa tollasia telkkarista kattoa... BOOOORIIING... Kyllä tositv:n tarkotus on hätkähdyttää.
suloista että pieni tytär oli sylissä joka tilanteessa. Kun kerran lapsi on niin ihana nähdä että pari pitää lastaan häissä lähellä.
En nyt tarkoittanut sitä ettei mummo saisi hoitaa lasta häissä vaan ainoastaan tarkoitan että oli sööttiä ja näytti jotenkin läheiseltä kun tyttö oli mukana niin läheisesti.