Ahdistaa! Jätin tänään toisen miehen..onneksi viimein. Kommentteja, kiitos!
Niin, tuossa aiemmin luin erään ketjun, jossa aloittaja kertoi olleensa nyk. miehensä kanssa ensin ns. salasuhteessa ja mies oli jonkin ajan kuluttua jättänyt vaimonsa. Muitakin saman asian kokeneita "ilmoittautui" tuohon ketjuun.
Avaanpa oman ketjun, minulla on kerrottavana varoittava esimerkki. En suosittele ns. kakkosnaisen osaa kenellekään/oman miehen pettämistä.
Tapasin nuoruudenrakkauteni Facebookin kautta n. 1.5 vuotta sitten. Olen naimisissa, samoin tämä mies ja välimatkaa meillä on reilusti. Miehellä teini-ikäisiä lapsia, samoin minulla.
Aloimme ensin viestitellä, sitten soitella ja loppujenlopuksi yhteydenpidosta muodostui todella tiivistä. Ihastuimme. Näimme parin kk:n jälkeen ja loppujenlopuksi harrastimme seksiä. Näimme n. puolen vuoden ajan suht usein, parin viikon välein, työmatkoilla yms. Sitten viime kesänä lomien vuoksi tapaamistahti hiipui, näimme heinäkuussa, lokakuussa ja nyt meidän olisi pitänyt nähdä.
Olisimme nyt syksyn aikana nähneet useamminkin, mutta olen aina tehnyt oharit..en ole enää voinut. Soitellet/viestitelleet olemme yhtä usein kuin ennenkin. En tiedä, miksi olen jatkanut tuota noin kauan, olen yrittänyt lopettaa suhteen monta kertaa, ikinä siitä ei ole tullut mitään. Hermoni ovat ihan riekaleina, itsesyytökset kauheat. Olen yrittänyt puhua itselleni järkeä, omassa miehessäni ei ole mitään vikaa.
Tänään lähetin tuolle toiselle miehelle viestin, jossa kielsin häntä vastaamasta, kerroin inhoavani itseäni ja sanoin, että kaikki on väliltämme LOPPU. Toivottavasti on. En jaksa enää.Haluaisin kuolla.