Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä kysymys kävelemään oppimisesta

Vierailija
10.03.2010 |

Eli tyttöni on 1v 2kk eikä mitään merkkejä ole siitä, että opettelisi kävelemään (tai seisomaan) itse ilman tukea. Tukea vasten on kävellyt 9-kuisesta, eli tämä sama vaihe on junnannut nyt aika kauan ilman mitään kehitystä. Siksi tyhmänä kyselenkin, että tajuaako lapsi vain yhtäkkiä tämän kuukaudesta toiseen samana jatkuneen vaiheen jälkeen tosta noin vain lähteä itse kävelemään vai auttaisiko jos sitä jotenkin houkuttelisi tai kävelyttäisi tms.? Taaperokärrykään ei ole kiinnostanut enää pariin kuukauteen. Olisi kiva kuulla miten muiden lapset on hoksannut ottaa ihan ensimmäiset askeleensa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pidät kädestä.

Onko arka, pelkää kaatumista?

Kuitenkin tukea vasten onnistuu, niin en huolestuisi.

Vierailija
2/5 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerta tuen kanssa kuitenkin kävelee. Meillä tyttö aloitti kävelyn tukea vasten jo 9-kuisesta myös mutta uskalsi kävellä itse vasta 14kk ikäisenä. Mutta käveli sitten tosi hyvin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pidät kädestä.

Onko arka, pelkää kaatumista?

Kuitenkin tukea vasten onnistuu, niin en huolestuisi.

Tykkää tosi paljon, kun kaksin käsin kävelytetään, mutta heti jos toisen käden ottaa pois tyttö menee polvilleen. Muutenkin on kyllä varovainen, jos horjahtaa vähänkin tuen kanssa kävellessään niin tulee alas.

ap

Vierailija
4/5 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan silkasta uteliaisuudesta olisi kiva kuulla minkälaisessa tilanteessa muilla on ensiaskeleet tulleet. Entäs oppiiko lapset yleensä seisomaan ilman tukea ennen kuin kävelevät, vai miten päin..?

Vierailija
5/5 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan silkasta uteliaisuudesta olisi kiva kuulla minkälaisessa tilanteessa muilla on ensiaskeleet tulleet. Entäs oppiiko lapset yleensä seisomaan ilman tukea ennen kuin kävelevät, vai miten päin..?

ja hyvin pian sen jälkeen otti ensiaskeleensa. Ihan "yhtäkkiä" ne ensiaskeleet tulivat kesken touhujen, ei se tilanne mitenkään erikoinen ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi