Millä kalorimäärällä kannattaa laihduttaa normaalipainon sisällä? Ja miten eroon turvotuksesta?
Mulla on menkat lopuillaan, mutta silti turvotusta jonkin verran. Miten siitä pääsee eroon? Äsken kävin saunassa, auttaako se? Ja koska ton menkkaturvotuksen pitäis loppua? Voiko sitä tosiaan olla vielä vaikka kierron viides päivä menossa?
Ylipainoa mulla ei ole, mutta hyvinkin silti riittävästi painoa ja toivon hoikistuvani huhtikuun alkuun mennessä ainakin muutaman kilon. Kaikki vaatteet puristaa eikä ne tahdo mahtua kunnolla edes päälle! Se jos mikä on ärsyttävää! Huomenna ajattelin mennä kävellen töihin, mutta kuinka paljon uskallan syödä kaloreita? Mulla on jonkinverran liikkuvainen työ, mutta paljon myös istun. Kulutan varmaan n. 2000 kaloria niin etten liho jos sen verran syön. Ikää 31.
Kommentit (4)
se tekee syömisestä ongelmallista ja ahdistavaa kun olet kuitenkin vain vähän pyöristynyt. Tutki miksi olet lihonut, onko tullut tavaksi syödä enemmän pullaa tms vai liikutko vähemmän. Syö vaikka appelsiineja paljon nyt kun ne on hyviä.
Olen liikkunut vähemmän ja syönyt enemmän.. siinähän se.
Mutta mun pitäisi ehdottomasti saada nopeasti painoa pois. On nimittäin juhlat, joissa haluan olla entiseni. Muutaman lisäkilonkaan laihtuminen ei haittaisi, mutta ainakin se pari kolme pitää saada pois. Viisi, jos vain lähtee, voisi olla lopullinen tavoite ajan mittaan. Parilla kilolla on kiire, muilla ei. Ja pari kiloa myös siksi, että ne vaatteet ei tosiaan mahdu päälle ja olo on kamala ja plösähtänyt.
ap
jättämällä herkut kokonaan pois ja lisäämällä kasviksia. Vesi on avainjuttu, se vie parissa päivässä nesteet.
käyttöön lautasmalli ja lisää liikuntaa. Herkut pois, niin taatusti ei tarvii kaloreita laskea.
Turvotuksen kanssa avain on: vettä, vettä, vettä! Vähintään 1,5 l työpäivän aikana vettä!