NAISET mitä piirteitä arvostatte miehen ulkonäössä?
Tarkoitan nyt lähinnä kasvojen piirteitä ja tietenkin muutakin.
Kommentit (38)
hymyä, hyviä hampaita, pilkettä silmäkulmassa. Semmoiset tyhjät toljottavat lahnansilmät on kamalat.
ilmeikkäitä silmiä
tiettyä rosoa/karismaa
on tärkeä. Pitää olla miehekäs ts. jykevähkö. Sellainen on kamala joka on olematon ja katoaa kaulan sekaan.
Nenä ei saa olla liian suuri. En pidä haukkanenistä.
Sielukkaat silmät.
Suu sellainen että tekee mieli suudella.
siis kulmikkaat kasvot, korkeat poskipäät ja erottuva leuka, pientä sänkeä leuassa. en tykkää pullaposkikiiltokuvakasvoisista pojuista.
edelliset yhdistettynä matalaan ääneen ja pehmeisiin huuliin sekä niihin sielukkaan ilmeikkäisiin silmiin vievät jalat alta. 4
Mitä vanhemmaksi tulee, sen toissijaisemmaksi puolison ulkonäkö muuttuu.
Tietysti on jotain piirteitä joita ihailen ja arvostan. Ensinnäkin se, että jollain tapaa eroaa ihan taviksesta vaalea-ristiverisestä 176 cm suomalaisesta sinivihreäsilmäisestä normaalivartaloisesta, että on jotain persoonaa ulkonäössä. Monen eri näköiset voi olla komeita. Tärkeintä on se miten itsensä kantaa, tyyli jne.
Käsivarret joissa on voimaa ja lihaksikkuutta, ei kuitenkaan liiotellusti. Isot kädet. Ruumiillista työtä pelkäävän ATK-nörtin ohuet käsivarret saavat kaikki himot katoamaan hetkessä vaikka kasvot olisivat kuinka komeat. Miehekkäät piirteet oltava muutenkin, miehekäs leuka, ei babyface-kasvoja, pituutta yli 180 cm.
tykkäämään tyypistä, niin voin pitää mitä kummallisimpia asioita viehättävinä. Mua on lakannut kiinnostamasta ihmisten ulkoinen olemus.
Pidän kyllä omaa miestäni komeana, mutta veikkaanpa, että monet täällä ei pitäisi häntä viehättävänä, koska hän on niin laiha. Ja se juuri on yks niistä piirteistä hänen ulkonäöstään, joista erityisesti pidän.
isot silmät, kunnon leuka, korkeat poskipäät, kunnon kokoinen suu ja ei mielellään ohuita huulia. Mutta tämän sanottuani täytyy todeta, että olisin rakastunut mieheeni, vaikka hänellä ei olisi mitään näistä, eli ei ulkonäkö todellakaan tärkein:)
ettei oo kierosilmäinen,vaan et on sellainen "rehti katse").
Ja toisena kaunis suu ja hampaat. Huulet eivät saa olla liian ohuet (viiva suu=näyttää aina vihaiselta) eikä liian muhkeat (=näyttää aina märältä pusulta).
Lisäksi ulkonäössä on kivaa jos on vahvat reidet ja vahvat käsivarret.
lihaksikas, iloinen ilme, flirttaileva katse. MMmmmm...nami!
Eli ei pullohartioita, eikä kaulan sisään katoavaa leukaa. Siinä tärkeimmät.
Ensisijaisesti arvostan kroppaa. Kasvot ovat leukaa lukuunottamatta toissijaiset. Tietenkin hitusen miehekkäät ja kulmikkaat kasvot kivemmat.
Tekisi mieli sanoa että riittää kun kasvot ovat ok. Liian kauniskasvoisia miehiä kartan.
Kasvojen miehekkyyttä, ei mitään pullamössö-naamaria.
Vartalon pitää olla miehen kokoinen, eikä mikään kukkakeppi.
Hiusten ja mahdollisen parran pitää olla tyylikkäät/trendikkäät ja vaatteet saisi olla "renttumaisen tyylikkäät" :D
Pitkä ja hontelo on paha yhdistelmä (joo tiedän, osa tykkää, minä en).
Käsivarret/kädet on tärkeät. Niiden pitää olla timmit/miehekkäät/hyvännäköiset. Peppu myös tärkeä, ei saa olla liian leveä ja pitää olla timmi. Äänen pitää olla matala ja sexy, mutta ei liian möreä. Suu ilmeikäs. Silmissä pilkettä ja/tai syvällisyyttä.
Vahvat kulmat ja suudeltava suu
Tän jälkeen tulee peppu ja sitte vasta lihakset
isot huulet, sellasiet pusuhuulet..en voi sietää kapeita olemattomia huulia, ei sellaisilla voi suudella. Iloiset eläväiset silmät ja pilkettä silmäkulmassa. Tummat silmät. Muutenkin iloinen ja hymyilee paljon :) mulla on just sellainen ihana miesystävä.
ei mikään suomalaisille tyypillinen kärsä. Kunnon leuka, normaali/isohko suu (pieni kolo on nolo), voimakas parrankasvu. Tuuheat kulmakarvat. Tässä vaativa lista :-) Silmät jonkinväriset, ei hailut kuten jouluporsaalla.
Miksi sellainen kirveellä lohkottu kulmikas leuka on seksikäs? Minä pidän sirosta leuasta ja suuresta nenästä.
Nenän tulisi olla suora muttei liian suuri. Sopivan kokoiset sieraimet ja naiselliset huulet. Kalpeahko iho tai oliivihtava. Pienet korvat ja ruskeat hiukset. Ei vaaleat eikä liian tummat. Vihreät silmät on löydyttävä muuten en syty.
Laiskat silmät laiskat ja syvällä päänsisällä, niin että niiden ympärille muodostuu kalmakka varjo.
Tuossa on minun ihanteeni. Tälläistä saa ihailla vain sarjakuvista :(
leukaa, korvia,
mun miehellä täydelliset =)
tummat iloiset silmät, jykevä nenä,( sellainen joka ei naiselle sovi) kaunis ja rujo samassa paketissa.