Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisia, joiden kauneutta en oo ikinä ymmärtänyt...

Vierailija
10.03.2010 |

eli mitä kaunista on seuraavissa naisissa:

Cameron Diaz

Uma Thurman

Jessica Alba

Penelope Cruz

Scarlett Johansson

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön huomaaminen on eri asia kuin sen haukkuminen. Voin ihan rehellisesti sanoa, etten ole haukkunut ketään läheistäni läskiksi tai hevosennaamaksi (mikä ilmeisesti sun mielestä on ihan ok?)

mäkin sanoa, etten ole läheisteni ulkonäköä haukkunut. Luonnetta tai tekemisiä kyllä, mutta sitähän sinä et varmaan myöskään koskaan tee. Sen sijaan esim. lihonutta koulukiusaajaani olen kyllä kaverin kanssa haukkunut läskiksi, taidan mennä ampumaan itseni.

Vierailija
62/90 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullukoita. Googlasin ja ovat hoikkia/normaalipainoisia. Oikein kauniit vartalot molemmilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsten Dunst - jotenkin valju, ja näyttää aina siltä, että hällä ois huulipunaa hampaissa.

Cameron Diaz - näyttää sokealta haljunsinisine silmineen.

Ellen Pompeo - se sössötys.

Vierailija
64/90 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee paha olo katsellessa Björklundin lättänaamaa. Se nenä on aivan liian pieni! Kata Kärkkäinen - kauniit silmät, mutta hurjan pysty nenä! Muutenkin taviksennäköinen. Maria Lund Scarlet Johanson - pullukka Kiera Knightley (vai miten se nimi kirjotetaan) - laiha mutta siinäpä se sitten onkin Sarah Jessica Parker - kasvot ovat pitkät, hiukset harottaa, kaunis kroppa kylläkin Di Carprion pari siinä Titanicissa, mikä sen nimi nyt on, pullukka mikä pullukka

Sairaalloisen laihuuden ihailija olet. Olen itse hoikka, mutta Keira ja S.J.P ovat mielestäni rumavartaloisia.

joita Scartlet ja Kate edustavat. Jos käsivarsissa hyllyy, niin mun tulee paha olo! Yöks!

Vierailija
65/90 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullukoita. Googlasin ja ovat hoikkia/normaalipainoisia. Oikein kauniit vartalot molemmilla.

Ehkä suu, joka on aina raollaan. Ilme lienee tarkoitettu vietteleväksi, mutta musta se näyttää vähä-älyiseltä ja odotan vain, milloin kuola alkaa valua.

Molemmilla myös taikinamainen iho. Samanlainen kuin ihmisillä jotka vetävät mielenterveyslääkkeitä.

Sorry, mutta en voi näille mielikuville mitään. Lehmät ja lahnat tulevat mieleen. Minkäs teet.

Vierailija
66/90 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demonina Jolie

Chloe Sevigny

miksi?

Vierailija
67/90 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeks vaan..

Martina Aitolehti, tosi kylmän oloinen ja kasvot jotenkin elottoman oloiset (suun ympärillä alakasvot), onko laittanut niihin liikaa jotain botoxia..tms.?

Vierailija
68/90 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikka purkaa pahaa oloa.

Ehkä suu, joka on aina raollaan. Ilme lienee tarkoitettu vietteleväksi, mutta musta se näyttää vähä-älyiseltä ja odotan vain, milloin kuola alkaa valua.

Molemmilla myös taikinamainen iho. Samanlainen kuin ihmisillä jotka vetävät mielenterveyslääkkeitä.

Sorry, mutta en voi näille mielikuville mitään. Lehmät ja lahnat tulevat mieleen. Minkäs teet.

Vierailija
69/90 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneus kun todellakin on katsojan silmissä, huomanet viestiketjusta.

Vierailija
70/90 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskejä! Hoikat on läskejä! Laihat on normaaleja!

Vierailija
71/90 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikka purkaa pahaa oloa.

Ehkä suu, joka on aina raollaan. Ilme lienee tarkoitettu vietteleväksi, mutta musta se näyttää vähä-älyiseltä ja odotan vain, milloin kuola alkaa valua. Molemmilla myös taikinamainen iho. Samanlainen kuin ihmisillä jotka vetävät mielenterveyslääkkeitä. Sorry, mutta en voi näille mielikuville mitään. Lehmät ja lahnat tulevat mieleen. Minkäs teet.

Olen aina tykännyt enemmän Grata Garbosta ja Aundrey Hepburnista kuin Marilyn Monroesta tai Gina Lollobrigidasta. Muhun eivät tällaiset äidilliset tyypit vetoa. Kova ja vähän kulmikas tai sitten ballerinamaisen hento. Scartlet ja Kate ovat kuin maalaistalon emäntiä, huivi vaan päähän ja lypsylle.

Vierailija
72/90 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

te jotkut kyllä tekopyhiä näin netissä. Mitä hirveetä on sanoa, että enpä ole koskaan ymmärtänyt, miksi x:ää niin paljon hehkutetaan, mielestäni y on paljon kauniimpi? Ja kai siihen mielipiteeseen saa syitä sanoa? Harva nyt on sanonut, että sejase on ihan hirvee lehmä, menis takas afrikkaan ja kuolis pois tms. Jos vaikka teidän mies sanoisi, että sinua edeltänyt partneri oli kyllä todella kaunis, ihan täydellinen, maailman kaunein ihminen, niin ette varmaan yhtään miettisi, että no mikä siinä nyt on niin ihmeellistä..

Vierailija
73/90 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saimi ehdottomasti, ihan kamala.

suomen huippumallin pari viimeistä voittajaa oli suorastaan rumia.

lola on läski mutta sillä kyllä kauniit kasvot.

Vierailija
74/90 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ainakaan ajattele sillä tavalla. Kun ihmiset nyt ovat niin eritavalla kauniita. Ja varsinkin tässä ketjussa mainitut naiset, eihän näistä yksikään ole ruma.

te jotkut kyllä tekopyhiä näin netissä. Mitä hirveetä on sanoa, että enpä ole koskaan ymmärtänyt, miksi x:ää niin paljon hehkutetaan, mielestäni y on paljon kauniimpi? Ja kai siihen mielipiteeseen saa syitä sanoa? Harva nyt on sanonut, että sejase on ihan hirvee lehmä, menis takas afrikkaan ja kuolis pois tms. Jos vaikka teidän mies sanoisi, että sinua edeltänyt partneri oli kyllä todella kaunis, ihan täydellinen, maailman kaunein ihminen, niin ette varmaan yhtään miettisi, että no mikä siinä nyt on niin ihmeellistä..

Vierailija
75/90 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ainakaan ajattele sillä tavalla. Kun ihmiset nyt ovat niin eritavalla kauniita. Ja varsinkin tässä ketjussa mainitut naiset, eihän näistä yksikään ole ruma.

mielestä tässä ketjussa ole rumia naisia, mutta on sellaisia, joista en ymmärrä, miksi niitä kutsutaan maailman kauneimmiksi ja ihanimmiksi naisiksi. Tosin en ole sitä mieltä, että kaikki olisi jollain lailla kauniita, koska se ei pidä paikkaansa. Voi olla kauniita kohtia rumassa vartalossa, esim. korvat, mutta se ei tee ihmisestä ulkoisesti kaunista, vaikka olisi Äiti Teresa.

Vierailija
76/90 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikeltyjen julkkisnaisten tekokauneuden hehkutusta.

Vierailija
77/90 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sano rumaksi vaan keiden hehkutusta en ymmärrä:

Marttiina, Henna Kalinainen, Saimi, Tuksu, Karita ja Kivilahden kaunottaret. Jälkimmäisten hehkutus johtuukohan siitä, että vaatteet ovat kalliita ja hyvä ryhti??? Ulkolaisista Megan Fox ja Reese.

Vierailija
78/90 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä suomen huippumallissa tuomaroiva Saimi mikälie. ruma ja kolhonnäköinen akka. ja sarah Jessica parker, hevosennaama jolla ihme patti leuassa. niin ja ne frendien kaikki naisnäyttelijät.. eivät minkään näköisiä

Vierailija
79/90 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullukkako ei voi olla kaunis? Tosin edellä pullukoiksi mainitut eivät todellakaan edes ole pullukoita.

Vierailija
80/90 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pullea olla kaunis, itse vaan en näe lihavia naisia kovin eroottisina, tai siis vaikken lesbo olekaan niin jotkut naiset on kategoriaa "jos olisin mies niin panisin", jotkut, kuten pulleat naiset, voi olla lähinnä kasvoista kauniita. Minun mielestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi