Naisia, joiden kauneutta en oo ikinä ymmärtänyt...
eli mitä kaunista on seuraavissa naisissa:
Cameron Diaz
Uma Thurman
Jessica Alba
Penelope Cruz
Scarlett Johansson
Kommentit (90)
Näytätpä itsekin av:lle eksyneen ja tätä ketjua lukemaan. Ps. Mulla meni n. 20 sekuntia kirjoittaa viesti tähän ketjuun. Kauanko sulla?
Miten joku voi käyttää aikaansa tällaiseen? Oletteko te kaikki jotain ulkonäköfriikkejä?
siinä, kun avasin tämän ketjun ja mietin pari mielestäni rumaa naista ja kirjoitin heidän nimensä ruudulle meni max puoli minuuttia. Voi ei, tuonkin ajan olisin voinut olla tekemässä maissivelliä Afrikan lapsille, tai kouluttaa opaskoiria! Olen kyllä kaamea ulkonäkökeskeinen bimboblondi.
Kauneuden ei tarvitse minun mielestäni vain klassista kauneutta vaan myös persoonallisuus ja suloisuus voivat tehdä ihmisestä silmissäni kauniin. Näiden naisten hehkutusta en käsitä, en tosin heitä ruminakaan pidä mutta en miellä erityisen kauniiksi: kivilahden tytöt, fingerroos, uusi missimme, calista flochart, nicole kidman, britney spears, penelope cruz, ellen jokikunnas, martina aitolehti, henna kalinainen, karita tuomola, saimi nousiainen, kate moss, cindy crawford, julia roberts, demi moore, geena davis, misha barton..
siinä, kun avasin tämän ketjun ja mietin pari mielestäni rumaa naista ja kirjoitin heidän nimensä ruudulle meni max puoli minuuttia. Voi ei, tuonkin ajan olisin voinut olla tekemässä maissivelliä Afrikan lapsille, tai kouluttaa opaskoiria! Olen kyllä kaamea ulkonäkökeskeinen bimboblondi.
Mulla vaan menisi aika kauan keksiä joku nainen, jonka ulkonäköä tahtoisin ihan välttämättä haukkua netissä. Ja jollakin on vielä ihan lonkalta vedettävissä tällainen inhokkilista. Musta se vaan nyt on aika kummaa. Sori kun pilasin viattoman "eihän tämä nyt ketään loukkaa" huvinne.
no sarah jessicalla ainakin silmät liian lähellä toisiaan kuin tex willerillä konsanaan..
ja sit esim. cher alkaa olla jo muulta planeetalta
tuksu on kaiken huippu.. yyh..
Jennifer Aniston-ei siis minkään näköinen, hiukset roikkuu aina kasvoilla
Marilyn Monroe
Satu Silvo,viime vuoden miss suomi,martina aitolehmä.
Mulla vaan menisi aika kauan keksiä joku nainen, jonka ulkonäköä tahtoisin ihan välttämättä haukkua netissä. Ja jollakin on vielä ihan lonkalta vedettävissä tällainen inhokkilista. Musta se vaan nyt on aika kummaa. Sori kun pilasin viattoman "eihän tämä nyt ketään loukkaa" huvinne.
julkkikseksi niin pitää varautua myös negatiiviseen kommentointiin. Tuskin Scarlett Johanssen hirttäytyy tämän ketjun takia.
Et sitten itse varmaan koskaan arvioi kenenkään ulkonäköä, esim. ystäviesi, aviomiehesi, työtovereidesi,lastesi, lastesi kavereiden? Et osaisi sanoa, onko ystävälläsi uusi kampaus tai onko jonkun mies vähemmän komea kuin omasi? Eihän sivistyneet ihmiset huomaa ulkonäköä, sitä voi mennä töihin vaikka rikkinäisissä verkkareissa ja mitäpä sitä hiuksia harjaamaan tai suihkussa käymään. Kunnolliset ihmiset huomaa vain sen, mitä sanot.
ulkonäkönsä takia.. esim. Pink ja Madonna. Loistavia naisia, tykkään kun ovat niin feministisiä, voimakkaita ja minun mielestäni todella kauniita, se on kokonaisuus joka ratkaisee..
Ja tarkoitukseni ei ole haukkua kaunista koiraa, mutta ihmiselle ei koiran naama vaan sovi...
saati tyttäristään. Nyt kun nimi tuli vastaan useamman kerran tällä listalla niin oli pakko googlettaa, ovat kyllä ansainneet paikkansa listalla!
ulkonäkönsä takia.. esim. Pink ja Madonna. Loistavia naisia, tykkään kun ovat niin feministisiä, voimakkaita ja minun mielestäni todella kauniita, se on kokonaisuus joka ratkaisee..
olekaan, mutta ei se toimi niin, että Madonna voi sanoa, että arvostakaa mun musiikkia älkääkä sanoko mitään negatiivista koskaan yhtään mistään. Ne on kuitenkin esiintyviä taiteilijoita ja newsflash, silloin ulkonäöllä on aika suuri merkitys.
Miten joku voi käyttää aikaansa tällaiseen? Oletteko te kaikki jotain ulkonäköfriikkejä?
Pistäkääs AV-mammat oman lärvinne kuva tänne näytille, niin päästään arvostelemaan.
joilla on lapsia. Varmaan tuntuu mukavalta, jos vaikka vauva valvottaa ja tällainen äiti eksyy tänne vain lukeakseen, että on perseen näköinen?
Ulkonäön huomaaminen on eri asia kuin sen haukkuminen. Voin ihan rehellisesti sanoa, etten ole haukkunut ketään läheistäni läskiksi tai hevosennaamaksi (mikä ilmeisesti sun mielestä on ihan ok?) selän takana tai päin naamaa. Sen sijaan olen sanonut, jos kaverilla on kiva tukka ja vasta kehuin miestä, joka on kiinteytynyt viime aikoina oikein mukavasti.
julkkikseksi niin pitää varautua myös negatiiviseen kommentointiin. Tuskin Scarlett Johanssen hirttäytyy tämän ketjun takia.Et sitten itse varmaan koskaan arvioi kenenkään ulkonäköä, esim. ystäviesi, aviomiehesi, työtovereidesi,lastesi, lastesi kavereiden? Et osaisi sanoa, onko ystävälläsi uusi kampaus tai onko jonkun mies vähemmän komea kuin omasi? Eihän sivistyneet ihmiset huomaa ulkonäköä, sitä voi mennä töihin vaikka rikkinäisissä verkkareissa ja mitäpä sitä hiuksia harjaamaan tai suihkussa käymään. Kunnolliset ihmiset huomaa vain sen, mitä sanot.
joilla on lapsia. Varmaan tuntuu mukavalta, jos vaikka vauva valvottaa ja tällainen äiti eksyy tänne vain lukeakseen, että on perseen näköinen?
ne voi lakata pyörimästä lehdissä ja ruveta vaikka vakuutusvirkailijaksi. Oma valinta.
nyt siitä, että keiden naisten kauniiksi hehkutusta et ymmärrä (ei tarkoita, että itse pitäisi näitä rumina)..
Siis, meikäläisen mielestä;
-Kiira Korpi
-Kirsten Dunst
-Karita Tykkä
-Heidi Suomi
-Viivi Pumpanen, Essi Pöysti
..eivät ole juuri minkään näköisiä. Ei tarkoita, että itse olisin joku jumalatar, mutten ikipäivänä vaihtaisi mitään osaa itsestäni heidän ulkonäköönsä tai osiin niistä. En pidä heitä rumina, mutten vaan ymmärrä miksi esim. Kiira Korpea hehkutetaan hirveästi niin kauniiksi. Mua häiritsee Kiirassa todella paljon epäsymmetriset kasvot sekä jotenkin se suu. Ei voi mitään.
Eikä kukaan voi tulla sanomaan, että oikeasti he ovat kauniita, voi vain puhua omasta puolestaan. Eli minusta he (ja muitakin on jos nyt ei mieleen tullut juuri nyt) eivät ole kauniita, enkä oikein ymmärrä miksi niin MONET pitävät kuitenkin kauniina.
Meitäpä on moneen junaan.
Mulle tulee paha olo katsellessa Björklundin lättänaamaa. Se nenä on aivan liian pieni!
Kata Kärkkäinen - kauniit silmät, mutta hurjan pysty nenä! Muutenkin taviksennäköinen.
Maria Lund
Scarlet Johanson - pullukka
Kiera Knightley (vai miten se nimi kirjotetaan) - laiha mutta siinäpä se sitten onkin
Sarah Jessica Parker - kasvot ovat pitkät, hiukset harottaa, kaunis kroppa kylläkin
Di Carprion pari siinä Titanicissa, mikä sen nimi nyt on, pullukka mikä pullukka
Sairaalloisen laihuuden ihailija olet. Olen itse hoikka, mutta Keira ja S.J.P ovat mielestäni rumavartaloisia.
Ulkonäön huomaaminen on eri asia kuin sen haukkuminen. Voin ihan rehellisesti sanoa, etten ole haukkunut ketään läheistäni läskiksi tai hevosennaamaksi (mikä ilmeisesti sun mielestä on ihan ok?)
mäkin sanoa, etten ole läheisteni ulkonäköä haukkunut. Luonnetta tai tekemisiä kyllä, mutta sitähän sinä et varmaan myöskään koskaan tee. Sen sijaan esim. lihonutta koulukiusaajaani olen kyllä kaverin kanssa haukkunut läskiksi, taidan mennä ampumaan itseni.