Kenellä tynmin vaimo? Minun vaimo ei osaa kutoa villasukkia!
Vaimo ei myöskään osaa pestä kalsareitani oikein ja järjestää aina työkaluni väärin! Luuli myös pitkään että käsijarrua täytyy käyttää myös tasaisella maalla.
Pistääkö joku paremmaksi?
Kommentit (32)
ennen kuin kädestä pitäen opastin, ei osaa laskea päässään alkeellisiakaan summia yhteen eli ei sitä oikein voi ruokakauppaankaan päästää. Ei se kyllä ruokaakaan osaa tehdä, minä senkin puolen hoidan. Olis pitänyt ottaa joku sairaanhoitaja eikä mitään helvetin lisuria.
Vastaava ketju oli kyllä missä miehiä haukuttiin ja yhdessä akat päivitteli meidän miesten tyhmyyttä. Ettekö tosiaan itse kestä yhtään kritiikkiä? Heti kaikki akat valittamassa jos ei ihan nätisti jostain asiasta kysyy!
Luuli myös pitkään että käsijarrua täytyy käyttää myös tasaisella maalla. Pistääkö joku paremmaksi?
Ei tietenkään täydy käyttää, mutta kannattaa käyttää koska pitemmän päälle voi jökittää jos ei käytä.
Odotinkin,koska eukoille tulee samalla mitalla takas! Törkeetähän se on jos muijat saa täällä kilpaa haukkua miehiään ja samaa ei sallittas teille. Jatkakaa älkääkä välittäkö muijien vikinästä!
(täytyy kehottaa omaa ukkoa osallistumaan!)
että jos tuun baarista kotiin vaikkapa neljän aikaan yöllä niin mua panettaa. Mitä helkkaria varten se pistää nukkumaan kun tietää että mä haluun seksiä muutaman olusen jälkeen?
Mun muija ei tajua antaa mulle tarpeeks rahaa. Palkkaa vaan siivoojaan ja ostaa koruja ja sanoo että mun pitäs hankkia parempi palkkanen työ jos ei rahat meinaa riittää.
Ostelee hevoselleen uusia loimia ja mulla on vaan kahdet hyvät farkut saatana!
- luulee, etten minä tiedä mistä puhuu tyttökavereidensa kanssa
- esittää ettei ymmärrä rahasta tai talousasioista mitään. Aina on tili tyhjänä. Joopa joo, korkeakoulututkinnon suorittanut ei muka osaa laskea, kuinka paljon rahaa menee kuukaudessa ruokaan tai mikä vakuutus tulee halvimmaksi. Minä saan laskea ja maksaa, kun numerot ovat niin vaikeita.
- esittää ettei osaa tehdä mitään fyysistä ponnistusta vaativaa. Esim. polkupyörän kumien pumppaaminen ei onnistu. Bodypumpissa kyllä nousee rauta.
- käyttää seksiä ja silmienräpsytystä saadakseen tahtonsa läpi. Vaihtoehtoisesti juottaa konjakkia ja lirkuttelee niin kauan, että suostun maksamaan etelänmatkan, keittiöremontin tai mitä ikinä vaimo nyt on keksinytkin haluta.
- luulee, etten minä näe sen metkujen läpi
Mielestäni vaimosi kuulostaa harvinaisen fiksulta. Sinähän se tässä olet tyhmä jos menet tuollaiseen mukaan?
Voin valistaa että kutominen ei ole sama kuin neulominen. Villasukat neulotaan, matot ja kankaat kudotaan.
Kenellä tynmin vaimo? Minun vaimo ei osaa kutoa villasukkia!
Täällä yksi iloinen tyhmeliini-vaimo vilkuttaa teille iloisesti.
Valitettavasti löysin itselleni ihanan (ja ilmeisesti tarpeeksi daijun) miehen.
Meillä on kyllä mukavaa. Villasukat ostetaan H&M:ltä lapselle ja ite käytetään mummin kutomia.
Bensatankkia en ole pakkasella saanut auki ja käsijarua käytän aina tasasellakin. Välillä en jaksa tehdä "miesten töitä" esim. kaivaa autoa lumesta, mutta miksi tarvitsisikaan, mieheni tekee sen puolestani mielellään. Samoin kun minä teen jotain juttuja häntä (ja hänen etuhäntäänsä) ilahduttaakseni.
Hölmöillä on hauskempaa!
Eikö se oo hankalaa kännykällä näpyttää?