Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suomalainen mies tappaa vaimonsa tai exänsä ja ehkä lisäksi itsensäkin, jos on mustasukkainen tms. Onhan sekin tavallaan "kunniamurha". että muahan et perkeleen ämmä jätä, kun se käy mun kunniani päälle. Ja jos en mä sua saa ni ei saa kukaan muukaan :(

Vierailija
2/8 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvun kesken hyvässä yhteisymmärryksessä ukot pistää tyttäriään ja tyttärentyttäriään hengiltä.

että suomalainen mies tappaa vaimonsa tai exänsä ja ehkä lisäksi itsensäkin, jos on mustasukkainen tms. Onhan sekin tavallaan "kunniamurha". että muahan et perkeleen ämmä jätä, kun se käy mun kunniani päälle. Ja jos en mä sua saa ni ei saa kukaan muukaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/8 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
5/8 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan täällähetkelläkin on jossain joku tyttö jonkun seksiorjana.

Vierailija
6/8 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä tällaisen murhan tekijät kuinka? Miten he joutuvat vastuuseen teostaan vai joutuvatko?

Vierailija
7/8 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään tota.

Helvetti noita mamuja otetaan lisää ja lisää niin kyllähän se tuo mukanaan mm. kunniamurhatkin.

Vierailija
8/8 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakkoisturkista kyse... todennäköisesti kurdeja. eivät siis etnisesti tai kulttuurisesti ns. turkkilaisia. Kunniamurhat kuuluvat kyseiseen kulttuuriin ja turkissa edustavat niitä tilastoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan