Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana vaikka r-testit negatiivisia?

Vierailija
10.03.2010 |

En jaksaisi tätä asiaa märehtiä, mutta märehdinpäs nyt kuitenkin. Onko teidän mielestänne MITENKÄÄN mahdollista että olisin raskaana vaikka sekä lauantaina että tänä aamuna tekemäni r-testit ovat olleet negatiivisia?

Mulla on nyt menossa kp 39, normaalikierto on siinä 30-33 päivän välillä. Lauantaina tein r-testin ja oli nega. Maanantaina alkoi pahoinvointi ja siksi päätin tehdä uuden testin tänään. Pahoinvointia oli myös eilen iltapäivästä nukkumaanmenoon asti eikä syöminen vaikuttanut olotilaan. Tänä aamuna myös huimasi.

Mutta siis jos maanantaina jo alkoi pahoinvointi niin eikös se tarkoita sitten sitä, että takana olisi jo sen verran raskausviikkoja, että testissäkin jo pitäisi näkyä? Eikö niin?

Minulla on yksi lapsi ja pahoinvointi ja huimaus olivat aikoinaan myös hänestä ensimmäinen oireeni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran, että itselläni se ja huimaus ja palelu alkoi juurikin samoihin aikoihin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Tein testin ja tosi haalea haamu oli.

Vierailija
2/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymässä varmistusta tuollaisessa tilanteessa, että selviää syy, oletko raskaana vai onko jotain muuta ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin alkoi kyllä vaikka testi näytti negaa, ajattelin sitten et mahatautia... vaan kun ei laantunut, tein uuden testin reilun viikon päästä ja selkeä postiivinen oli jo... Ja niin, negan näytti testi rv 5+4, kuukautiset mulla oli ihan sekaisin tuohon aikaan (minipillerit lopetin 2kk aiemmin, koko systeemi oli ihan sekaisin niiden takia...). positiivinen testi olikin jo rv 7+jotain... Eli vaihtelee.

Vierailija
4/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hedelmöittyminen tapahtunut kierrossa normaaliaikaan, niin pitäisi näkyvä testissä. Mutta jos hedelmöittyminen vasta kierron lopussa, niin ei niin välttämättä vielä näy testeissä.

Itselläni tilanne että vkolla 8 näytti että kuukautiset alkaa (ruskeaa pientä vuotoa, jota minulla yleeensä päivä-puoli päivää ennen kuukautisia). Tuhrutti tuota useampana päivänä, mutta kuukautiset eivät alkaneet.

Kummasti ihmetytti. No viime sunnuntaina alkoi pieni pahoinvointi, jatkuu edelleen. Nyt vain myös ollut ripulia. Kun tuo pahoinvointi alkoi olin varma että on vatsatauti tai olen raskaana.

Tein toissapäivänä raskaustestin (tosin 2005 v vanhentunut kaapin pohjalta) joka näytti selkeästi negaa. Todellakin taidan potea pientä vatsatautia, mutta ei tule kunnolla päälle, vaan hitusen muistuttelee silloin tällöin.

Lisäksi ihmetyttää tuo tuhnuvuoto. Sellaista minulla ei ole ollut kuin kahdessa aikaisemmassa raskaudessani. Kiertopäivistä ei ole hajuakaan, muuta kuin että suht säännölliset kuukautiset on olleet.

Taitaa minulla olla vain sattumien summaa että kuukautiset sekaisin ja vatsatauti. Kuukautiseni ovat olleet vuosikausia ihan normaalit, joten nyt sattui vain yhtäaikaisesti. Ja vatsatatautikin on ihan outo, ei kunnollinen.

Itselläni tuo vatsatauti muistutti raskausajoista. Se mikä ei muistuttanut oli että rintoja ei turvota. Onko sinulla muuten ollut tuota rintojen arkuutta tai muita oireita?

Vierailija
5/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oikeastaan mitään muita oireita ole ollut kuin iltapäivällä alkavaa pahoinvointia, huimausta, väsymystä ja pientä tykytystä alavatsalla.

Ainahan kyllä positiivisesti sanotaan, että toivoa on niin kauan kunnes menkat alkaa :) Eli kai tässä vielä haaveilla voi.

Ekassa raskaudessa uskaltauduin testaamaan vasta r-viikolla 8 eli menkat oli jo toista kuukautta myöhässä. Ja silloin tietysti positiivinen viiva pamahti kirkkaana ruutuun jo ennen tarkistusviivaa.

-ap-

Vierailija
6/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien raskauksien alussa. Vain apteekin kallemmilla on tullut plussa, ilmeisesti mulla ne hormoonimäärät aluksi tois alhaisia. Ja testannut olen vasta kun menkat jo pari päivää myöhässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän